Bli först med iPad… Metroannons

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPad Bli först med iPad… Metroannons

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1847

Tänkte direkt på alla forumanvändare som redan sitter med en iPad som kaffebord.

[ATTACH]623[/ATTACH]

Stackars vinnare av iPad i Sverige, vad blåsta dem är som inte är först :laugh:.

mrsmart
    Member
    Post count: 287

@mossarelli 64604 wrote:

Tänkte direkt på alla forumanvändare som redan sitter med en iPad som kaffebord.

[ATTACH]623[/ATTACH]

Stackars vinnare av iPad i Sverige, vad blåsta dem är som inte är först :laugh:.

Ja, jag använder också min iPad som “kaffebord”, det blir dock fula fläckar från min mugg, men det får man räkna med. (Dock tål den smulor från Ballerina oerhört bra)

För övrigt anvnäder jag min iPhone som “köksbord” och min iPod touch som “skolbänk”. 😀

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Jag tänkte mest på Microsoft table som det var sånt himla jippo om innan.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@mrsmart 64606 wrote:

Ja, jag använder också min iPad som “kaffebord”, det blir dock fula fläckar från min mugg, men det får man räkna med. (Dock tål den smulor från Ballerina oerhört bra)

För övrigt anvnäder jag min iPhone som “köksbord” och min iPod touch som “skolbänk”. 😀

Hahah, det var faktisk roligt. Det som är ännu roligare är att du aldrig har ägt en iPad, iPod Touch eller iPhone, du har bara hängt i forumet i 3 månader och delat ut “smarta” kommentarer. 😛

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

@ponyboy 64668 wrote:

Hahah, det var faktisk roligt. Det som är ännu roligare är att du aldrig har ägt en iPad, iPod Touch eller iPhone, du har bara hängt i forumet i 3 månader och delat ut “smarta” kommentarer. 😛

this made my day after a hard day ^^ thanks for making me lol

mrsmart
    Member

@ponyboy 64668 wrote:

Tack, målet var att lätta på stämningen lite grand 😀

För övrigt, ska jag beställa en 3gs 16 gb hos halebop imorgon eller tidigt nästa vecka, då har jag lite mer befogenheter antar jag 🙂

steffeiphone
    Member
    Post count: 799

@ponyboy 64668 wrote:

HAHA klockren!

mrsmart
    Member

Jag bjuder på era skämt på min bekostad, jag kommenterade för att lätta på trycket, och då ni gör det (även om inte som jag tänkte) så har jag på ett sätt lyckats.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.