Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Bluetooth handsfree blondin med Iphone!
-
AuthorPosts
-
Hej mina vänner:rolleyes:
Jag har sökt omkring i forumet men hittar inte EXAKT vad jag behöver hjälp med. 🙁
Jag har en iphone 3gs ( ej jailbreak) och har köpt en bluethooth handsfree ( ej apple)
När jag sätter igång mitt bluetooth så hittar den inga enheter (varken andra mobiler som finns i min närhet eller min handsfree)
Fråga 1 :Varför fungerar inte bluetooth i min Iphone?
Fråga 2: Ska min handfree kunna fungerar fast det inte är ett apple märke?Ni är underbara!! Tack för hjälpen! 😮
Ja då alla bluetooth headset som följer standarden för blåtand ska fungera.
Du ska på nåt vis aktivera din nya headset till pairing mode, det gör man offtast genom att trycka och hålla i nån knapp eller några knappar, så att handboken är din vän här.
Först då hittas den av telefonen, och kan pairas ihop med just din telefon.Snällt att du svarade. Min kompis testade handsfreen på sin mobil ( samsung mobil) och då gick det bra. Jag testade det på min iphone igen men det är samma problem- min iphone hittar inga enheter. Några ideer? 🙁
även om du i princip håller den på telefonen
(funderar på om det kan vara fel på bt antenn)Gå in i inställningar > Allmänt > Om och kolla på vad du har för modemfirmware.
Skriv ned det här.Tänkte bara kolla vad du har för mjukvara till blåtand, telefon, wifi 🙂
hadde det varit 06:15 så hadde säkert detta varit problemet, men nu vet jag inte.Hittar andra telefoner din telefon ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.