Front page › Forums › Övriga ämnen › Bra ps3 spel?
-
AuthorPosts
-
Finns det något bra spel till ps3 som ni kan rekommendera till mig? Fighting, rpg, etc.
Just nu så har jag COD4, simpsons, pes08. Och jag är trött på alla hehe.
Väntar åp street fighter, men den kommer inte ut förens december har ja hört?:oHalo 1,2 och 3. NEJ JUST DET JA =( Dom finns ju inte till ps3 😀
*retas*
on topic, metal gear solid 4, tekken 5 är väl något att rekomendera. Dock avskyr jag verkligen ps3.@bandoe 9101 wrote:
on topic, metal gear solid 4, tekken 5 är väl något att rekomendera. Dock avskyr jag verkligen ps3.
*host*fanboy*host*
dessutom så var väl bara ettan värd att spela ändå…
vad sägs som:
gta4
Assassins creed
bf: Bad company
Call of duty4
ovelord tycker jag är allmänt underskattat.
Oblivion om du inte kört det redan
Rock Band
Heavenly Sword – ska vara riktigt bra med kort, har inte kört det än själv dockDe bästa PS3 spelen ute nu tycker jag är:
Uncharted; Drakes Fortune
Metal Gear Solid 4🙂
Rockband är fan hur skönt som helst, haha. Ja har sätt lite trailers på heavenly sword, såg okey ut, ska kanske testa den.
assasin creed har ja kört ut på datorn orkar inte med den igen 😛
gta4 orkar inte med gta serien.Väntar på kingdom hearts 3 och ff13 😀
metal gear solid
När jag åker till USA i jul har jag tänkt att köpa
några spel till PS3 eftersom det är billigare där, dessa
spel har jag tänkt påBattlefield Bad Company
FIFA09
Need for speed Undercover (ifall det har släppts)
Brothers in Arms: Hell’s HighwayDessa spelen har jag tänkt på, men måste läsa på lite
om dem innan jag åker.Andra förslag uppskattas
Heavenly Sword:
Riktigt jävla bra spel faktiskt. Som vissa säger, så är det det aningen kort. Men
oj, vilket bra spel, sjysst story, asbra upplägg, de snyggaste miljöerna man någonsin
har sett i ett spel. Lite mycket “mata på knapparna” ibland dock. Men det är en del
taktik-moment och sådär också, vilket är bra.GTA IV:
Ja, vad ska jag säga? Finns det något bättre spel just nu? Jag tycker att det är
så sinnessjukt bra, så jag finner inte ord. Jag har själv alltid haft något emot de
senaste GTA-spelen. När San Andreas kom tändes det dock en gnista igen. Det
var stort snyggt, och jävligt roligt. Men fortfarande svårt vid vissa uppdrag, om man
ska skjuta folk, slåss eller sådär.När jag läste om GTA IV så blev jag inte så pepp, faktiskt. Staden var mindre och
miljöerna var väldigt lika (inte så mycket variation). Men när jag köpte spelet ångrade
jag mig rätt rejält. Så sinnessjukt bra spel. Folk har pratat om enformiga uppdrag och så,
men inte då! Riktigt bra spel. Alla funktioner är förbättrade, tycker jag.Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots:
Skapligt hypat spel. Är man ett MGS-fan, så är det ju ett krav att köpa detta. Tyvärr
matchade spelet inte alls de förväntningarna som jag hade. Visst, det var kul. Men jaa…
väldigt enformigt, grafiken var inte alls så som man uppfattade den från Trailern, etc.
Det är väldigt mycket att hålla koll på (knappar och menyer), men ja… det är helt okej.
Rätt coolt spel hur som helst. Gillar man det här “typiskt Japanska” så är även detta
en höjdare.Untharted: Drakes Fortune:
Detta är nog mitt favoritspel till PS3:an, just nu. Det har inte pratats så himla mycket/positivt
kring detta spel. Jag förstår inte varför. Helt sinnessjukt bra spel. Det är lite Tomb Raider
varning. Fast jag tycker själv att det är mycket mycket bättre. Lite mycket “döda”
och lite för lite “tänka”, möjligtvis. Men det är ändå riktigt bra. Asbra story, jag får asbra
vibbar och ja… allt är bra! 😀 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.