Byta abonnemang?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 142

Hejsan kära iPhonesexuella pojkar/flickor, jag har en fråga som följer

Jag har en svart iPhone på 8gig och iMini, vilket är det billigaste utav tre abonnemang “optimerade” för iPhonen. Efter några veckor har jag börjat tvivla på att detta är rätt för mig, och då undrar jag, går det att byta abonnemang mitt i bindningstiden om man väljer något annat Felia-abonnemang i 18 månader?

Anledningen till att jag inte ringer supporten är väl rätt solklar för de som redan provat ta kontakt med telias support förut.
    Jag skulle vilja likna det vid scenen där King Arthurs riddare vid det runda bordet försöker ta sig in i fransmännens borg från filmen “Monthy Python: The Holy Grail”

Hoppas ni har ett svar till mig fellow knights 🙂

Morbidio
    Member
    Post count: 268

Prata med Telia, antingen via telefon eller i butik.

geezarn
    Member
    Post count: 197

Du kan alltid byta UPP dig (med bibehållen bindningstid såklart) till ex. iMidi eller Maxi men inte ta t.ex Till vänner m fast datatrafik…

noobus
    Member
    Post count: 44

KAN de på supporten inte byta eller FÅR de inte byta ner en?

Lite intressant om de KAN men inte FÅR. Isåfall kanske man kan övertala någon att byta åt en 🙂

geezarn
    Member
    Post count: 197

Det är väl TEKNISKT möjligt, men man har ju fått en viss subvention på telefonen i samband med tecknandet av abonnemanget så isf skulle väl alla ta dyraste abb med max förhöjd avgift för att sedan ändra till ett billigare abb. Men då har ju Telia helt plötsligt gått back på en affär som ska vara vinstgivande och det tror jag inte att de har lust med.

K-mountain
    Member
    Post count: 200

Jag vill igentligen byta från Telia Vänner till max 25, det hade suttit fint! Men det går väll inte då 🙁

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.