Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Byta ringsingnal :o
-
AuthorPosts
-
Har laddat ner den låt som jag vill ha som ringsingnal. men kan fan inte komma på hur jag ska göra….
har en 3gs senaste uppdateringarna
någon som vet 😮
@molo 86557 wrote:
Så byter du ringsignal på din iPhone! | iPhoneinfo.se
Finns redan:D Använd SÖK!
/Cappe
ok jag är uppenbarligen väldigt korkad, vart hittar jag denna sök funktion? är inte och rotar i inställningar/ ljud. utan att lyckas hitta denna magiska funktion, hjälp…. :confused:
@zackonthenet 86644 wrote:
ok jag är uppenbarligen väldigt korkad, vart hittar jag denna sök funktion? är inte och rotar i inställningar/ ljud. utan att lyckas hitta denna magiska funktion, hjälp…. :confused:
hämta iringer till din windows dator eller om du har jailbreakat så hämta anyring från cydia
@zackonthenet 86644 wrote:
Klicka bara på “Sök i detta forum” då dun är inne i “Allt om iPhone”
kollat i FAQen och man kan ju tydligen inte byta sms singnal utan JB, kan det vara samma sak med ring signal?
@zackonthenet 86704 wrote:
kollat i FAQen och man kan ju tydligen inte byta sms singnal utan JB, kan det vara samma sak med ring signal?
sms signal kan du ej byta om du inte har jb men ringsignal kan du ändra fasst du ej har jb. Som sakt använd ”iringer”
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.