Copy & Paste är här! Finns i Cydia!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Copy & Paste är här! Finns i Cydia!

Viewing 18 posts - 1 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • rotkiv
    Member
    Post count: 506

    Som topic lyder, copy & paste är här!

    Programmet heter CopierciN och finns i Cydia

    OBS: Det här är första beta releasen, han förklarar tydligt i sin release note att den endast är testad till 2.0.1 och att den har lite mindre buggar.
    Han förklarar även tydligt att han inte står om den t ex korrupterar filer eller liknande.
    Dock säger han att han inte haft några som helst problem själv!

    Innan du installerar ska du backa upp dina notes eller andra meddelanden du vill ha kvar.

    MVH

    EDIT: Skriv gärna hur ni upplever programmet, buggar? Klarar den av tidigare/senare firmwares än 2.0.1?

    jompao
    Member
    Post count: 456

    Varför testar du inte själv, ska vi betatesta åt dig? 😉

    rotkiv
    Member
    Post count: 506

    @jompao 12152 wrote:

    Varför testar du inte själv, ska vi betatesta åt dig? 😉

    Idiotiskt inlägg enligt mig, och första gången jag blir lite lätt irriterad på detta forum.

    Förklara var jag skriver att ni ska testa åt mig, snälla…

    Jag skriver tydligt att ni kan gärna säga hur det funkar för er, och vilken firmware ni använder er av. Det för att underlätta eventuella användare. Jag ställer ett par frågeställningar som kan svaras för att hjälpa potentiella användare än mer. Jag ser inte vart det kan misstolkas.

    Du vet, jag har inte samma firmware som alla på det här forumet, tyvärr.

    Och för att göra ditt inlägg än mer iditoiskt, det kostar inga pengar.

    Snälla, läs på, läs rätt. Om inte, läs om, läs rätt.

    rotkiv
    Member
    Post count: 506

    Okej, nu ska jag lämna min lilla egna feedback. Jag tycker programmet funger godkänt. Det som är synd är att man inte kan kopiera texter från nätet (Det kommer!). Min app krashar när jag försöker importera texter från SMS, men E-Mail och notes fungerar alldeldes utmärkt.

    Det är också synd att man inte kan copy från en text direkt, utan man måste gå in i appen, sen klicka på något av alternativen under ‘Import text from:’

    Men som sagt, det här är första betan, han sa att den skulle vara lite buggig, och han säger att fler funktioner kommer snart, som safari copy.

    Jag använder mig av firmware 2.0.2, quickpwnad.

    jompao
    Member
    Post count: 456

    @rotkiv 12167 wrote:

    Idiotiskt inlägg enligt mig, och första gången jag blir lite lätt irriterad på detta forum.

    Förklara var jag skriver att ni ska testa åt mig, snälla…

    Jag skriver tydligt att ni kan gärna säga hur det funkar för er, och vilken firmware ni använder er av. Det för att underlätta eventuella användare. Jag ställer ett par frågeställningar som kan svaras för att hjälpa potentiella användare än mer. Jag ser inte vart det kan misstolkas.

    Du vet, jag har inte samma firmware som alla på det här forumet, tyvärr.

    Och för att göra ditt inlägg än mer iditoiskt, det kostar inga pengar.

    Snälla, läs på, läs rätt. Om inte, läs om, läs rätt.

    Du kanske ska läsa om rätt själv först och ta en titt på smileyn…

    rotkiv
    Member
    Post count: 506

    @jompao 12422 wrote:

    Du kanske ska läsa om rätt själv först och ta en titt på smileyn…

    Jag såg den och den gjorde kommentaren bara från urlöjlig till löjlig.

    Hursom helst, snäll som jag är så har jag faktiskt betatestat den och den är värd att ladda ner p.g.a. att den e gratis

    Nog om det.

    mossarelli
    Member
    Post count: 1847

    Har inte känt att jag behöver kopiera och klistra men nu när jag kör Mail-klienten så borde det nu bli en del av min vardag. Testar snart.

    iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

    Jag har testat det nu men det är lite småstörigt att man måste gå in i appen först för att kopiera. Annars har det fungerat bra men jag saknar mest att kopiera text från Safari 🙂

    Har väl kraschat några gånger men de är fortfarande i tidigt utvecklingsstadie – kommer säkert bli bättre och det ser jag fram emot!

    Sen är frågan varför inte bara Apple kan lägga in en sådan simpel funktion i en Smartphone.

    rotkiv
    Member
    Post count: 506

    @iPhoneinfo.se 12469 wrote:

    Jag har testat det nu men det är lite småstörigt att man måste gå in i appen först för att kopiera. Annars har det fungerat bra men jag saknar mest att kopiera text från Safari 🙂

    Har väl kraschat några gånger men de är fortfarande i tidigt utvecklingsstadie – kommer säkert bli bättre och det ser jag fram emot!

    Sen är frågan varför inte bara Apple kan lägga in en sådan simpel funktion i en Smartphone.

    Håller med till 100% på alla punkter.

    Den här appen kommer nog förbättras med stormsteg i framtiden kort sett…

    rotkiv
    Member
    Post count: 506

    Någon som mer som testat denna app? Vad tycker ni om den?

    Själv kommer den inte till användning så mycket enligt mig.

    rotkiv
    Member
    Post count: 506

    Någon som mer som testat denna app? Vad tycker ni om den?

    Själv kommer den inte till användning så mycket enligt mig.

    rotkiv
    Member
    Post count: 506

    Någon som mer som testat denna app? Vad tycker ni om den?

    Själv kommer den inte till användning så mycket enligt mig.

    mossarelli
    Member
    Post count: 1847

    Det kraschar alldeles för mycket för att jag ska kunna avnjuta programmet. Jag ska vänta på framtida uppdateringar innan jag skriver något större.

    mossarelli
    Member
    Post count: 1847

    Det kraschar alldeles för mycket för att jag ska kunna avnjuta programmet. Jag ska vänta på framtida uppdateringar innan jag skriver något större.

    mossarelli
    Member
    Post count: 1847

    Det kraschar alldeles för mycket för att jag ska kunna avnjuta programmet. Jag ska vänta på framtida uppdateringar innan jag skriver något större.

    sloven
    Member
    Post count: 3

    Iphone 3g 2.1
    Den funkar bara på den text man själv har skrivit.:confused:
    Jag kan inte kopiera inkommande text, tex. i sms mail mm,
    Någon som har samma problem eller lösning på problemet.

    sloven
    Member
    Post count: 3

    Iphone 3g 2.1
    Den funkar bara på den text man själv har skrivit.:confused:
    Jag kan inte kopiera inkommande text, tex. i sms mail mm,
    Någon som har samma problem eller lösning på problemet.

    sloven
    Member
    Post count: 3

    Iphone 3g 2.1
    Den funkar bara på den text man själv har skrivit.:confused:
    Jag kan inte kopiera inkommande text, tex. i sms mail mm,
    Någon som har samma problem eller lösning på problemet.

Viewing 18 posts - 1 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.