Front page › Forums › iPhone i Sverige › Nyheter › copy & paste i iPhone 3.0
-
AuthorPosts
-
ja tro fan dom släpper 3.0 ganska snart, för nu ha dom uppdaterat itunes iaf, så ja tippar på iphone 3.0 fw inom en månad 😀
ja tror att de kommer att finnas för användarna ganska snart 😉
haha jo man kan alltid hoppas. Jag tror inte de tar alltför lång tid med jailbreaket, men men tanke på att dem inte låst upp 2.2.1 än så hoppas ja inte på för mkt med 3.0 “/
Jag trodde bara dem skulle ha presskonferens om 3.0 imorrn, inte släppa det officiellt till användare? 😀
Den kommer naturligtvis INTE släppas imorgon, utan Apple kommer endast att presentera 3.0 och en del av dess features. Det är bara också för att de som gör applikationerna ska ha mer riktlinjer att gå på, och de kommer sannolikt också släppa en ny SDK inom en månad så programmerarna hinner förbereda sig innan 3.0 kommer.
3.0 kommer istället mer sannolikt komma med nya iPhonen som kommer ut till sommaren / efter sommaren.Ni som hoppas på 3.0 inom en vecka eller två lär få hoppas väldigt mycket, men helt förgäves dock.
@pear 27678 wrote:
haha jo man kan alltid hoppas. Jag tror inte de tar alltför lång tid med jailbreaket, men men tanke på att dem inte låst upp 2.2.1 än så hoppas ja inte på för mkt med 3.0 “/
Jag trodde bara dem skulle ha presskonferens om 3.0 imorrn, inte släppa det officiellt till användare? 😀
@generuss 27693 wrote:
Den kommer naturligtvis INTE släppas imorgon, utan Apple kommer endast att presentera 3.0 och en del av dess features. Det är bara också för att de som gör applikationerna ska ha mer riktlinjer att gå på, och de kommer sannolikt också släppa en ny SDK inom en månad så programmerarna hinner förbereda sig innan 3.0 kommer.
3.0 kommer istället mer sannolikt komma med nya iPhonen som kommer ut till sommaren / efter sommaren.Ni som hoppas på 3.0 inom en vecka eller två lär få hoppas väldigt mycket, men helt förgäves dock.
pear: ja tror att de redan har unlockat 2.2.1 fast de väntar tills apple släpper 3.0 med samma baseband “kanske” så att de ine gör allting om 🙂
en av dev-teamen säger “The Dev Team are unlikely to release an unlock for BB 2.30.03 but will wait for FW 3.0 to be released and then work to JB and unlock that as soon as possible.
If they released an unlock for 2.30.03 now it would give Apple time to close the loophole before releasing FW3.0 – which is why they did not want to release the untethered JB for the IP2G“generuss: håller helt me dig 🙂
@nevamiz 27662 wrote:
ja tro fan dom släpper 3.0 ganska snart, för nu ha dom uppdaterat itunes iaf, så ja tippar på iphone 3.0 fw inom en månad 😀
Man kan ju alltid hoppas på det, är dock rädd för att det dröjer med release till sommaren när de förmodligen kommer med en uppdaterad iPhone. Tor de väljer att gå ut tidigt med information för att de är oroliga för Palm Pre och vill visa att iPhone kommer kunna minst lika mycket som den.
@jompao 27737 wrote:
Man kan ju alltid hoppas på det, är dock rädd för att det dröjer med release till sommaren när de förmodligen kommer med en uppdaterad iPhone. Tor de väljer att gå ut tidigt med information för att de är oroliga för Palm Pre och vill visa att iPhone kommer kunna minst lika mycket som den.
vill de göra den lika “perfekt” som palm pre så måste de fixa att apps funkar i bakgrunden, och det kan de inte göra med iphone och iphone 3G hårdvara, så ifall de tänker komma på en bättre produkt, så måste de uppdatera hela fånen, inte bara programvaran 🙂
Apple kommer nog aldrig att köra med äkta backgrounding. De är smartare än så. Backgrounding är överreklamerat så de skriker om det, något som de däremot lär satsa på är Push Notifications – vilket spar en hel del batteri.
Jag tror att Apple kommer integrera Push i Snow Leopard, och släppa SL tillsammans med iPhone 3.0/HD/etc. i Juni. Det kommer att bli en killer-kombo.
Appropå 3.0, den släpps inte ikväll. Det som släpps är nog SDK’n, vilket vi vanliga dödliga inte har någon nytta av.
@pear 27678 wrote:
Det är skillnad på jailbreak och upplåsning 😉 Dev-Team har lovat att kunna jailbreaka alla iPhone-firmwares inom 48 timmar efter att de släpps 🙂
Jag bara undrar.
Jag fick nys om iPhone OS 3.0 uppdateringen igår och undrar om någon vet när den VERKLIGEN kommer att släppas så att tidigare ägare av iPhone 3G kan uppdatera den via iTunes?
Skulle gärna vilja ha svar på den frågan.
det är ingen som vet, men juni enligt apple. så snart iaf.
@jnordahl 29254 wrote:
Jag bara undrar.
Jag fick nys om iPhone OS 3.0 uppdateringen igår och undrar om någon vet när den VERKLIGEN kommer att släppas så att tidigare ägare av iPhone 3G kan uppdatera den via iTunes?
Skulle gärna vilja ha svar på den frågan.
iPhone, iPhone 3G, iPod touch 1G och iPod touch 2G ska kunna uppdatera till 3.0 :laugh:
@generuss 29256 wrote:
det är ingen som vet, men juni enligt apple. så snart iaf.
ingen som vet vaddå?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.