Cydia!!!

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 43

Jag får panik!
    När jag trycker på source och packages i cydiq så finns där ingenting så jag kan inte ta bort sådant som jag har installerat! Vad ska jag göra?

jag11
    Member

Ingen? :'(

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Googlade precis lite på ditt problem. Och alla som har märkt av det har fått tillbaka allt genom att bara låta det vara.

Prova starta om telefonen. Öppna cydia och låt de uppdatera osv. Går det inte, prova igen.

jag11
    Member

ok tack jag får testa det några gånger. Hoppas att det funkar.
    tack så mycket.

Kan man på något sätt höra ljud ifrån datorn genom telefonen?
    så att jag har hörlurarna inkopplade i iphonen och usb sladden inkopplad till datorn och höra tex musik i hörlurarna? skulle vara grymt…

Cophe
    Member

iSub fixar biffen tror jag.

jag11
    Member

yeeey tack så mycket! äslar dig 😛 <3
    vet du om det blir fördröjning?

Cophe
    Member

@jag11 88710 wrote:

yeeey tack så mycket! äslar dig 😛 <3
    vet du om det blir fördröjning?

Jag har ingen aning faktiskt. Har aldrig varit på de vägarna. Men jag kan testa innan du köper den om du vill.

Cophe
    Member

Grymt invecklat program!

jag11
    Member

grymt. men funkar det över tex skype och liknande saker också?

jag11
    Member

Det löste sig inte med cydia 🙁 . Det kommer inte ens upp ngt när jag söker i cydia. Vad är fel ? 🙁 Hur fixar jag det, jag försökte söka lite på nätet men hittar inget som hjälper. Kanske måste ta bort cydia och jailbreaka igen så jag får ner en ny?

jag11
    Member

Jag har startat om telefonen ett tiotals gånger utan något vidare resultat så jag testade att jailbreaka den än en gång men cydia är fortfarande helt tomt 🙁 vad ska jag göra?

edit.
    jag kanske måste återställa iphonen? 🙁 . jag har adlrig gjort det, kan man på något sätt spara ALLT man har på den tex bilder, musik, appar, inställningar? isf hur?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.