Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Cydia är vit
-
AuthorPosts
-
Undrar om det är bara jag som har problem med cydia eller finns det folk som jag lider av detta? den är bara vit och går inte öppna appen?!!
har samma problem..även safari går inte att öppna
så vaddå om jag uppdaterar min 3g till ios 4.2 och jailbreakar kommer jag också få en vit ikon. jag har en 3g vad ni för iphones ?
eller vänta nu . har en lösning till er med vit icon och safari som bara krashar. starta jailbreak programet och välj.Just Boot Tethered right Now. prova det och kom tillbaka med svar
@apple 3g 83590 wrote:
eller vänta nu . har en lösning till er med vit icon och safari som bara krashar. starta jailbreak programet och välj.Just Boot Tethered right Now. prova det och kom tillbaka med svar
Cydia är inte längre vit, men man kan inte gå in på den. den kraschar direkt. Men Safari funkar iaf
Om ni har mobile terminal installerad så kan man manuellt installera paket .
Att cydia chrashar beror säket på en source som är felaktigt konfigurerad.limera1n va fan smidigaste JB. hatar redsn0w
kan jag jailbreaka min iphone 3g ios 4.2 med limera1n
mitt cydia icon är vit ? hur ska ja göra för att få de att starta ? de slår ner direkt ja försöker gå in på de :S
@apple 3g 83587 wrote:
hmm okej 🙁 umdrar vad iphone har för iphone ?
har en Iphone 4
ja det måste jag göra varje gång jag startarom luren så måste jag köra redsn0w och välja (Just Boot Tethered right Now) för att få igång den igen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.