Cydia, Rock eller Icy?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 29

Hallå! Har precis hämtat ut min iPhone ifrån ICA och första man gjorde var att JB’a den 😎 Eftersom jag är en riktig färsking på det där med JB så skulle jag behöva lite expertis hjälp ifrån er på forumet. När man öppnar blackra1n så kan man ju välja på att fixa program via Cydia, Rock eller Icy, tänkte bara kolla vilken som är bäst att använda, jag antar att det är väldigt mycket smaksak på vilket folk använder men i det generella, vilket använder folk mest?

Tack på förhand!

Mr x
    Member
    Post count: 34

Cydia och rock imo

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Asså.. Allt är lika.. Cydia är mer hardcore

seno
    Member
    Post count: 53

kör endast med en. typ cydia och sedan genom cydia installera en av de andra.
    jag installerade alla tre med blackra1n och fick problem.
    de kraschade fick åtärställa telefonen och jb.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@h3nr11k 44927 wrote:

Asså.. Allt är lika.. Cydia är mer hardcore

Yes men av skäl som har att göra med kompatibilitet och stabilitet så bör man aldrig installera något annat än Cydia

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Man kan inte installera Cydia och Icy via Blackra1n-appen samtidigt för då blir det fel.

Installera Cydia. Installera Rock eller Icy via Cydia och sedan bestäm själv vilken som är bäst. Personligen så tycker jag att Cydia är ganska grymt och enkelt att använda, men är långsamt och ostabilt ibland. Jag ska prova Rock senare men jag vet att Icy sög då jag provade det innan.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.