Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Dåligt ljud i min iPhone 2G
-
AuthorPosts
-
Hej!Jag har dåligt ljud imin iphone båda ring ljud o ipod ljud är det något som är fel eller det är jag som inte kan det här?Jag har höjt alla tänkbara volymer men det hjälper inte?Är det någon som kan svara på det?
du kan peta hål på dammfiltret på något sätt, jag vet inte hur dock :/ men sök på forumet så finns det en tråd om det 😉
du kan peta hål på dammfiltret på något sätt, jag vet inte hur dock :/ men sök på forumet så finns det en tråd om det 😉
Är det någon som känner till det här med dammfilter?
Om du pratar om högtalaren så är den rätt kass i iPhone 2G ja.
Peta in en nål försiktigt i dammfiltret i högtalaren (den till vänster).
jag håller med att ljudet är rätt kass :/ Men jag vågar absolut inte gå in och pillra med en nål i telefonen 🙁
önskar att iphone’s högtalare var 3-4gånger bättre än vad den är ;Djag håller med att ljudet är rätt kass :/ Men jag vågar absolut inte gå in och pillra med en nål i telefonen 🙁
önskar att iphone’s högtalare var 3-4gånger bättre än vad den är ;Djag håller med att ljudet är rätt kass :/ Men jag vågar absolut inte gå in och pillra med en nål i telefonen 🙁
önskar att iphone’s högtalare var 3-4gånger bättre än vad den är ;D@kev 14743 wrote:
Finns en tråd om detta här:
https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone/809-oka-ljudet-genom-att-ta-hal-pa-dammfilter.html
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.