Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Din iphone har olagligt innehåll !!! [Game Over?]
-
AuthorPosts
-
Satt och kollade på TV, fick nyss denna bilden på min iphone
Någon annan ?Uploaded with ImageShack.us
MVH
// TwiZteD
Det är bara scam!.. Någon som jävlas med dig bara.
Mvh
Coolt! Du harvfaktiskt olagligt innehåll. Vem busade med dig?
@mrcabelguy 87888 wrote:
Det var en kul länk,nu ska det skojas med kompisar.
Sätt inställningarna på DR_DISCREET och DR_NORMAL_SHORT.
Så vibrerar det bara.
@kingmiran 87890 wrote:
Gjorde som du sa men jag fick ljud endå
Ok. Jag kombinerar det med biteSMS så jag vet ej riktigt. Själv har jag bara en vibrering.
Mvh
Finns det ett sätt att stoppa flash sms? f
Det här var ju riktigt roligt 🙂
Tack för “tipset”Skrämde en polare nyss. 🙂
En fråga om vad “resursen” gör.
Vanliga sms går iväg som de ska om jag har denna”app” installerad?
När jag gör en smiley med : och ) så syns det en smiley i meddelandet jag skickar, ser mottagaren den som en 🙂 ?
Det är vanliga sms som skickas?@r_o_n 87985 wrote:
Skrämde en polare nyss. 🙂
En fråga om vad “resursen” gör.
Vanliga sms går iväg som de ska om jag har denna”app” installerad?
När jag gör en smiley med : och ) så syns det en smiley i meddelandet jag skickar, ser mottagaren den som en 🙂 ?
Det är vanliga sms som skickas?Ja, det är vanliga sms som skickas. Ang. det här med smilies, så har iPhonedelivery denna funktion inbyggd. Har inte iPhonen du skickar till samma funktion, blir det standard “: )”.
Och ja, samtliga sms går iväg som vanligt.
Mvh
Tagit bort skräpet bitesms (som är väldigt användbart!) men vill veta vem som skickar flash sms till mig hahaha så jag testar din grej=)
Tack, Kingmiran!
@ifunk 88000 wrote:
Tagit bort skräpet bitesms (som är väldigt användbart!) men vill veta vem som skickar flash sms till mig hahaha så jag testar din grej=)
Tack, Kingmiran!
Haha det lungt:)
Men jag kör bitesms och tlert samtidigt och så avaktiverar jag bitesms bara i sbsetting
Hur ofta får du flash sms?
hahaha skojjsit 😛 kan personen i fråga se vilket nr “varningen” kommer ifrån?
@kingmiran 88025 wrote:
HCT funkar det inet häller på väl?
Låt mig uttrycka det så här då.
-Alla mobiler som inte stödjer flash, får upp varningen UTAN nr.
@kingmiran 88001 wrote:
Haha det lungt:)
Men jag kör bitesms och tlert samtidigt och så avaktiverar jag bitesms bara i sbsetting
Hur ofta får du flash sms?
Det började förra veckan, har hittills fått in ca 7-8 st var och varannan dag. Men har dock fortfarande inte fått in ett sedan jag tog ner tlert, ivrigt inväntar jag in ett flash sms just nu! hahaha..Vill ta personen på bar gärning!
Fan!!!
fick precis ett flash sms, kunde inte se vem det var =(, för då ringer telefonen samtidigt och allt försvinner!! ahh!! börjar bli galen…
@kingmiran 88460 wrote:
bra men nästa gång får du tag i han då tlert visar numret:)
Kom på en grej jag glömde fråga. Det finns en “massa” inställningar på tlert, ska man ändra på något, eller bara låta allting vara som det är?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.