Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Död iphone!!
-
AuthorPosts
-
Hejsan
igår natt satt jag o lirade left 4 dead fram till ca 04:00
samtidigt som datorn laddade min iphone/usb laddaremobilen var 100% full när jag hoppade i säng, och det är autolås 1 min på den
den e i så kallad viloläge efter 1 min,,vid 19 tiden så skulle jag pilla med min mobil, så va den död,,
satte in laddaren och då började den ladda
vad kan de bero på?
mobilen har inte använts under tiden den har vart fulladdad hur kan den vara död efter så kort tid?bör jag lämna in den?
iphone 3gs 32 gig, ingen jailbreak eller nått sånt,
Det kan ha blivit något knas med laddningen… Att det står 100% behöver inte betyda att telefonen är “full” laddad. Så du behöver nog inte lämna in den…
Död, jag trodde din mobil var bokstavligt talat död när jag läste topic.
Du menar bara att batteriet inte visar rätt och att den blev urladdad fort? Eller är den död som du skriver? alltså att du inte kan göra något alls med den, inte ens sätta på den?
Beroende på vad du egentligen menade så finns de ju olika svar. 🙂
Låter det i datorn när du kopplar in den? Asså plingar till eller något? Vet att vissa lyckats sätta den i ett visst mode så den verkar helt död.
Nu funkar den som vanligt, jag laddade den via elkontakter nu, och inte via datorn/usb
den var fulladdad på natten, den va då i viloläge eller va man nu kallar de, inga program eller så va på, så som jag har haft den sen första dagen
men den va helt tom sen idag,
04:00 full laddad
vid 19 tiden dagen därpå, så gick det inte och sätta på den! den var hel tom, när jag satte i kontakten så började den ladda, då behövde jag inte ens starta den, det var bara och slå in koden/skärmsläckaren som ploppar upp efter 1 min, när man inte använder telefonenHar du 3.1? Läste någonstanns att detta är en av sakerna som 3.1.2 ska lösa. Något fel gör tydligen att när iphonen är i sleepmode (med 3.1) kan den fastna i detta. Min gjorde det en gång förra veckan, rebootade den med home+sleepknapparna och sen fungerade den som den skulle.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.