Dum fråga som förhoppningsvis har ett smart svar…

Front page Forums Övriga ämnen Dum fråga som förhoppningsvis har ett smart svar…

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Precis kommit hem med min nyinköpta VITA 16GB iPhone, som förövrigt är det enda jag har ifrån APPLE förutom en gammal hederlig iPod mini 4GB i silver från 2005. Sitter här med iTunes, och försöker lägga in lite musik i MP3 format på min telefon, a la iPod mini style, men det vill bara inte flyttas till telefonen:mad: Hur gör man för att lägga in på datan befintlig musik till sin iPhone:confused: Musiken jag vill ha på min iPhone finns definitivt inte heller på iTunes store…:eek:

Tacksam för svar:o

KloN
    Member
    Post count: 125

Jag la in det i musikbiblioteket och syncade upp den mot Iphonen sen…
    Finns på egenskaperna på Iphonen i Itunes..
    Har inte Itunes här på datorn men där ska det finnas nånstans 🙂

generuss
    Member
    Post count: 285

När du är där inne i din iPhone i iTunes, klicka på, “hantera musik manuellt” och sen kan du dra in musik in till iPhonen.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Jag gjorde en ny spelningslista i itunes,och synkade.Thats it.

KloN
    Member
    Post count: 125

@generuss 26227 wrote:

När du är där inne i din iPhone i iTunes, klicka på, “hantera musik manuellt” och sen kan du dra in musik in till iPhonen.

Perfekt.. tack för detta!!
    Min Ipod har ju sån funktion men phonen var bara dum när jag försökte.. nu vet jag varför!! Tack!

ZhenNi
    Member
    Post count: 5

Tack för svar 🙂 Det löste sig tillslut ändå och jag har lyckats lägga in lite musik 🙂 Om jag nu bara kunde få nät i sverige med mitt danska telia abonnemang så vore allt verkligen prefekt:P Alltså har iPhone så kass antenn att man inte ens har täckning i Malmö, eller är det nån som vet om Telia i allmänhet fortfarande kör racet med att man måste lägga till utlandstjänst för att använda telefonen i utlandet. Jag är Öresundspendlare med danskköpt iPhone men bor i Malmö och det vore bra att i alla fall kunna ta emot sms hemma i Malmö:laugh:

steffe
    Member
    Post count: 2452

Testa att slå på roaming i inställningar,kanske funkar.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.