Dumma apps

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 12

Tja.. har några gratis apps på min iphone 3g. Dem funkade perfekt tills jag uppdatera och ända sen dess så startar dem inte. Det är riktigt irriterande, någon som löst/har samma problem?

och en fråga om Bliin, för att hitta sin vän, måste vännen också ha bliin eller går det alltid se var han/hon är?

Halle
    Member
    Post count: 837

@fittore 9512 wrote:

Tja.. har några gratis apps på min iphone 3g. Dem funkade perfekt tills jag uppdatera och ända sen dess så startar dem inte. Det är riktigt irriterande, någon som löst/har samma problem?

och en fråga om Bliin, för att hitta sin vän, måste vännen också ha bliin eller går det alltid se var han/hon är?

Har haft samma problem, många gånger. Ibland blir man så förbannad så man (nästan) sliter av sig håret.

Lösning:
    Öppna Itunes på datorn. Klicka på din mejl uppe i högra härnet. Skriv in ditt lösenord och logga in. Öppna sedan App-store i telefonen. Tryck på någon valfri gratis app och ladda ner den så du måste skriva in lösenordet. Nu är du inloggad via både datorn och telefonen. Nu ska appsen fungera igen, det gjorde dom för mig. Gör en synk också.

Halle
    Member
    Post count: 837

Faktiskt slutade mina apps just nu att fungera, av nån skum anledning. Dom brukar göra det efter en synk. Så min rekommendetation är: Vill du att dina apps ska fungera, ge fan i att koppla ihop luren med itunes!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.