En del av displayen funkar inte ibland

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone En del av displayen funkar inte ibland

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 49

Det har hänt två gånger på en vecka nu. Mitten på displayen lägger av. Kan alltså inte klicka på ikon 10 och 11 (de två mittenikoner i tredje raden. Funkar igen efter omstart eller respring via winterboard (kan inte respring via sbsettings då skärmen inte funkar på de område där respring ikonen ligger. Någon som vet vad felet kan vara? Ska jag lämna in telefonen?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Jag har upplevt samma sak på min 3GS, dyker upp sällan men väldigt irriterande och försvinner med en respring. Orkar inte lämna in…

leomessi
    Member
    Post count: 49

@freebo 59642 wrote:

Jag har upplevt samma sak på min 3GS, dyker upp sällan men väldigt irriterande och försvinner med en respring. Orkar inte lämna in…

Okej, på samma ställe som jag då eller? Ne jag vet inte om jag orkar lämna in heller, har haft telefonen i 2 månader och det hände första gången för en vecka sen och sen nu idag igen. Får se hur ofta det händer, jag har väl 12 månader på mig att lämna in den från det datum jag köpte den?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.