En fråga om iSurf

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone En fråga om iSurf

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 39

jag ska köpa iphone hos telia med abbonemang iSurf.
    Och man får 1024MB fritt surf på månad.
    Jag har aldrig surfa med mobil förut.
    så jag vill veta att hur många sidor kan man surfa med 1024MB
    och youtube då? hur många MB har ett 10min video?:confused:

oakeey
    Member
    Post count: 118

Se:
    https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone-3g/3406-jaettehog-mobilraekning.html

…en bit in i diskussionen.
    Finns dessutom en form av uträkning på Telias hemsida under iSurf-sidorna.

spjonky
    Member
    Post count: 138

jag har iSurf och är riktigt nöjd med det, surfar du vanligt som tex in på bilddagboken eller här på iphoneinfo så kan du surfa i ett par hundra timmar,youtube drar en j*kla massa MB, lika så när du laddar ner apps i Appstore från iPhonen men jag kan lugnt säga dig att du kommer få dina 1000MB att räcka till, du kan ju alltid kolla hur många MB du surfat för genom att ringa *120#

wyl5310903
    Member

Tack.

Kruset
    Member
    Post count: 22

@spjonky 27055 wrote:

jag har iSurf och är riktigt nöjd med det, surfar du vanligt som tex in på bilddagboken eller här på iphoneinfo så kan du surfa i ett par hundra timmar,youtube drar en j*kla massa MB, lika så när du laddar ner apps i Appstore från iPhonen men jag kan lugnt säga dig att du kommer få dina 1000MB att räcka till, du kan ju alltid kolla hur många MB du surfat för genom att ringa *120#

har isurf och är nöjd, 1gb räcker gott och väl för mina behov men som sagt, youtube drar en massa mb men det är inte så att du måste sitta och vara orolig för att det ska dra iväg

du kan också gå in på inställningar –> telefon –> telia tjänster –> abonemang status för att se hur mycket du ringt och surfat för =)

wyl5310903
    Member

@kruset 27111 wrote:

har isurf och är nöjd, 1gb räcker gott och väl för mina behov men som sagt, youtube drar en massa mb men det är inte så att du måste sitta och vara orolig för att det ska dra iväg

du kan också gå in på inställningar –> telefon –> telia tjänster –> abonemang status för att se hur mycket du ringt och surfat för =)

Nej.. jag ska inte vara onöjd:)

Turbotrojkan
    Member
    Post count: 155

Jag har även jag isurf 1gb! Det täcker mina behov Gott och väl! Det räcker lätt till daglig surf och YouTube lite då och då. Men om du skulle vara en riktig YouTube tittare när du inte har tillgång till wifi så skulle jag rekomendera abonnemanget där 5gb är gränsen innan ev. Strypning av hastigheten. Som sagt det är YouTube och annan webb-tv som drar mängder med mb!

wyl5310903
    Member

jag tro 1GB är räcker till mig. 5GB är för mycket.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.