En till mecketråd (hejdå)

Front page Forums Övriga ämnen En till mecketråd (hejdå)

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1847

Jag orkar inte komma hit varje dag med det statusberoendet jag har och läsa varje ny tråd om basic shit hela tiden. Jag har inte tid, ork, lust att sortera bort de trådarna för att hitta äldre (bra trådar) som ligger djupt in i skiten.

Vill folk använda det jag har skrivit i de befintliga guidtrådarna (Som de flesta nybörjare aldrig lär se om inte Snook länkar till dem hela tiden) kan ni göra det och ändra eller vad ni vill. Ska ni hitta trådar skapade av mig så klicka på mitt namn och sen visa inlägg från min användare så hittar ni mina trådar med.

Vi kanske syns när nästa firmware kommer ut, men jag lär inte vara så hjälpsam.

Varje gång man lämnar en community så får man upp en kryssruta på varför man lämnar siten och här är varför:

Ingen struktur för nybörjartrådar och nybörjarfrågor fast problemforumet existerar.
    Total flood, överflöd, nästan spam-mycket enkla frågor i trådar överallt.
    Ingen struktur för äldre trådar och guider som folk har skapat. (Leta upp guiden om att skapa egna rignsignaler i iTunes på mindre än 1 minut som nybörjare så kanske du vinner)

Jag kommer läsa i denna tråden men jag kommer inte svara så alla påhopp ni gör eller “Men det är du som är felet”-inlägg ignorerar jag.

Tack alla ni som varit hjälpsamma vid Jailbreak och apps.

Tack till Miche som totalt flamear noobs.

Tack till den “nästan ensamme” Snook som får städa dasset hela tiden.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.