Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Få alla apps i Appstore GRATIS!
-
AuthorPosts
-
Sånt där snack känns inte som en tillräkligt bra anledning alls. Vi är lata därför bryter vi mot lagen.
Jag är fattig till och från men det betyder inte att jag får bryta mot lagen just då.
Dessutom kan man undra var gränsen går för “fattig”, och vilka lagar är okej att bryta mot inom den ramen?Dom flesta laddar hem någon serie eller film någon gång ibland, men i alla fall för min egen del är det är knappast av lättja.
Och att säga “jag har inte betalat för dethär, men hej, jag använder det ju i alla fall” låter ju helt sjuktSånt där snack känns inte som en tillräkligt bra anledning alls. Vi är lata därför bryter vi mot lagen.
Jag är fattig till och från men det betyder inte att jag får bryta mot lagen just då.
Dessutom kan man undra var gränsen går för “fattig”, och vilka lagar är okej att bryta mot inom den ramen?Dom flesta laddar hem någon serie eller film någon gång ibland, men i alla fall för min egen del är det är knappast av lättja.
Och att säga “jag har inte betalat för dethär, men hej, jag använder det ju i alla fall” låter ju helt sjuktLåser och redigerar tråden då den bryter mot paragraf 8 i reglerna:
§8 Piratkopiering
Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.*tråd låst*
Låser och redigerar tråden då den bryter mot paragraf 8 i reglerna:
§8 Piratkopiering
Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.*tråd låst*
Låser och redigerar tråden då den bryter mot paragraf 8 i reglerna:
§8 Piratkopiering
-
AuthorPosts
- The topic ‘Få alla apps i Appstore GRATIS!’ is closed to new replies.