Få fram dolda ikoner

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Få fram dolda ikoner

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 19

Hej.
    Jag har en Jailbreakad 2.2 iPhone som jag hade lite problem med och var tvungen till att återställa.

Jag hade använt categorize för att b.la. ha Cydia och installer i en mapp. men nu när jag återställde telefonen och datorn synkroniserade iPhonen så försvann Cydia och Installer ikonerna eftersom de inte fanns framme vid senaste synkroniseringen. Men eftersom jag inte har ikonerna så kan jag ju inte komma in och installera categorize igen och kan därför inte få fram ikonerna.
    Jag provade att Jailbreaka den igen men ikonerna förblir borta.

Finns det något sätt som man kan komma åt ikonerna igen? t.ex. app eller USB?

Tack på förhand!

ZorceY
    Member
    Post count: 19

Jag löste problemet själv nu. Det gick genom att återställa alla inställningar. Det går att göra direkt från telefonen under inställningar. Om man väljer att återställa alla inställningar så kommer inte kontaktlista eller media försvinna. Det räcker dock inte med att trycka “Återställ hemmaskärm”.
    Hoppas att detta hjälper någon som kanske råkar ut för samma sak som jag!

Mr EmCom
    Member
    Post count: 361

@zorcey 26255 wrote:

Jag löste problemet själv nu. Det gick genom att återställa alla inställningar. Det går att göra direkt från telefonen under inställningar. Om man väljer att återställa alla inställningar så kommer inte kontaktlista eller media försvinna. Det räcker dock inte med att trycka “Återställ hemmaskärm”.
    Hoppas att detta hjälper någon som kanske råkar ut för samma sak som jag!

Jag gjorde samma miss, fast jag tappade typ bort aktier och nått annan mindre värt, så jag bryr mig inte, men tack nu vet jag hur jag ska gå tillväga om jag skulle behöva dem 🙂

MVH

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.