Facebook Problem

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Facebook Problem

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

När jag loggar in på facebook hinner jag typ vara inne 2-3min sedan loggas jag ut hela tiden. Händer varje gång jag går in på det. Men när jag är inne på andra sidor så loggas jag ej ut etc.. Vad är felet med just facebook? Klarar inte iphone av facebook eller?

/a2s

ptr
    Member
    Post count: 248

fungerar utmärkt för mig. är du inne på vanliga facebook eller iphone.facebook? iphonen facebook fungerar svinbra för mig. även den vanliga det lilla jag testat

plutonium
    Member
    Post count: 34

@a2s 5465 wrote:

När jag loggar in på facebook hinner jag typ vara inne 2-3min sedan loggas jag ut hela tiden. Händer varje gång jag går in på det. Men när jag är inne på andra sidor så loggas jag ej ut etc.. Vad är felet med just facebook? Klarar inte iphone av facebook eller?

/a2s

Jag har precis samma problem…

william_3000
    Member
    Post count: 111

Testa att ladda ner Cookies Fix från installern, fungerade för mig när jag hade ett liknande problem…

Händer samma sak om ni loggar in t.ex här?

a2s
    Member
    Post count: 2

@william_3000 5620 wrote:

Testa att ladda ner Cookies Fix från installern, fungerade för mig när jag hade ett liknande problem…

Händer samma sak om ni loggar in t.ex här?

Nej inga andra sidor, endast facebook! 🙁

swag
    Member
    Post count: 357

någon mer som har problem med facebook i iphone 4 kan inte svara på imlägg eller göra något.för då hoppar det tillbaks till min ikon sida på telefon

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.