Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Får inte igång SIM-kortet?
-
AuthorPosts
-
Fick min telefon precis från IO.. men jag får inte mitt simkort att funka när jag sätter in den!.. HJÄLP!
Du får nog beskriva lite bättre tror jag.
Vad är det för simkort?Du får nog beskriva lite bättre tror jag.
Vad är det för simkort?Du får nog beskriva lite bättre tror jag.
Vad är det för simkort?Använder du den medföljande simadaptern (ser ut som ett tunt simkort)?
Använder du den medföljande simadaptern (ser ut som ett tunt simkort)?
Använder du den medföljande simadaptern (ser ut som ett tunt simkort)?
Det dom menar med “unlocked” är det tunna simkortet som du får med, lägg ditt simkort uppepå det så ska du se att det fungerar.
Det dom menar med “unlocked” är det tunna simkortet som du får med, lägg ditt simkort uppepå det så ska du se att det fungerar.
Jag har inte tejpat men en del rekommenderar det, kanske är säkrast.
Men då ska telefonen fungera i alla fall…Jag har inte tejpat men en del rekommenderar det, kanske är säkrast.
Men då ska telefonen fungera i alla fall…Jag har inte tejpat men en del rekommenderar det, kanske är säkrast.
Men då ska telefonen fungera i alla fall…det konstiga är att en kompis till mig fick oxå sin idag. även han har tele2. men han behöver inte använda sig utav det extra simkortet! :S
det konstiga är att en kompis till mig fick oxå sin idag. även han har tele2. men han behöver inte använda sig utav det extra simkortet! :S
det konstiga är att en kompis till mig fick oxå sin idag. även han har tele2. men han behöver inte använda sig utav det extra simkortet! :S
@ludii 15027 wrote:
Då får du gratta din kompis för det är nästan som att vinna på lotto. Annars är alla andra iphone 3G från IO låsta till AT&T och man måste använda sig av det lilla sim-adapter kortet.
@ludii 15027 wrote:
Då får du gratta din kompis för det är nästan som att vinna på lotto. Annars är alla andra iphone 3G från IO låsta till AT&T och man måste använda sig av det lilla sim-adapter kortet.
@ludii 15027 wrote:
*flyttar tråden till upplåsnings-delen*
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.