Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Fel vid start med blackra1n
-
AuthorPosts
-
Installerad blackra1n igår på min 3gs lur.
Problemet är att varje gång jag starter den så visar skärmen att jag ska koppla in usb kablen och itunes?
Kommer ingenstans utan att jag först kör igång itunes och sen kör om blackra1n igen
Vad är problemet?
Kör jag en återställning i itunes blir det en uppdatering till 3.1.3, Någon som varit med om det?
Drygt och måste koppla in skiten i datorn varje gång man ska dra igång den för att ens kunna få igång den!
Okej haha sa mig inte allt förmycket. Det är bara köra en återställning för att få det och funka igen eller finns det något annat alternativ?
@mrphill 59468 wrote:
Okej haha sa mig inte allt förmycket. Det är bara köra en återställning för att få det och funka igen eller finns det något annat alternativ?
Nej. Det var ett tag sedan jag citerade mig själv: “Det enda du skall göra efter en reboot är att plugga in telefonen till datorn och köra Blackra1n, du behöver inte starta iTunes”
Är det bara jag som är slow nu! Måste man plugga in phonen till datorn och köra igång blackra1n varje gång man slår av och på den?
Prova det du sa men varje gång jag ska starta den så kommer usb kablen och itunes upp på skärmen…
det är riktigt, varje gång du stänger av telefonen så måste iphonen kopplas till datorn och blackra1n köras.
om du lägger in sb settings så finns valet reboot vilket gör att du klarar dig utan att behöva blackra1na den vid omstart. (men såklart samma visa igen om du stänger av den med powerknappen)
Stäng av telefonen
Koppla den till datorn med USB-kabel
Starta upp den och vänta till iTunes-loggan visar sig
Kör Blackra1nSå “enkelt” skall det vara och ja så måste du göra men egentligen, hur ofta behöver du stänga av din iPhone?
Okej det förklarar saken. Bor i norge så skiftar mellan svenskt och norskt sim…Tack för hjälpen iaf 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.