Fel vid uppdatering, upplåsning ALLT

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Fel vid uppdatering, upplåsning ALLT

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Jag skulle uppdatera min Iphone 2G med 3.0 mjukvaran. det gick bra till en början, sen börja den strula. När jag skulle låsa upp den med quickpwn hänger den sig bara. Nu har jag testat att återställa den till 2.2.1 men hur jag än gör så hänger sig quickpwn hela tiden. Och i iTunes får jag bara massa fellmeddelanden. Har testat och gjort om allt 30 ggr på både mac och olika windowsdatorer. Det enda som syns på skärmen är att jag ska ansluta till itunes..har lagt den i DFU lägeo allt. men inget verkar funka..Nån som har nån ide´??

steffe
    Member
    Post count: 2452

Verkar som firmwaren ballat ur rejält,har du verkligen gjort rätt?
    Att ladda ned en betaversion är inte helt riskfritt.
    Stäng av internet,testa igen.

Hazzelnot
    Member
    Post count: 2

ja polaren hade gjort precis samma sak på sin, o på hans funkade..min har bara fuckat ur helt…har testat att köra med avstängt internet oxå,,samma sak…va gör man? är de bara att slänga i sjön lr?

steffe
    Member
    Post count: 2452

Konstigt!Måste vara ett allvarligt firmwareproblem,om luren är gammal så är kanske kommunens återvinningsstation ett tänkbart alternativ,men försök tala med nån på någon servicefirma först!
    Sök på iphonereparation på google!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.