Fick bluescreen på datorn och nu kronglar Iphonen

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Fick bluescreen på datorn och nu kronglar Iphonen

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Hej hej!

Satt och uppdaterade iphonen när jag helt plötsligt fick bluscreen på datorn och den krachade.
    Startade då om datorn och skulle följ följa min uppdatering när iphonen mitt i allt säger att den måste installeras om till standard inställningarna för att kunna funka korrekt igen, eftersom den också hade kraschat under bluescreen saken.

Sagt och gjort nollade den till standard inställningar och tänkte att jag skulle ta och lägga till mina gamla inställningar som finns sparade på datorn, nu kommer det stora problemet… ska återställa den med hjälp av säkerhetskopieringen men får upp en ruta där felmeddelande om att iphonen inte låter mig då få åtkomst till den genom datorn.
    Har ju som sagt tappat alla kontakter, appar osv…

Så vad gör jag nu för att få åtkomst igen?

Linusm
    Member

kan lägga till att det handlar om en iphone 3gs 16gig med version 4.3.1

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Kolla under Avancerat i iTunes, se om du behöver auktorisera.

Linusm
    Member

Checka det och står att den ska vara auktoriserad kan bara avauktorisera den. Vågar man göra det eller försvinner informationen om telefonen då?
    Vars kan man hitta dom senaste säkerhetskopieringarna som har gjorts tänkt om man kunde testa med någon av dom lite äldre som har gjorts för var inte alls för längesen som jag uppdaterade den och då gick allt som det skulle.

Sen så bryr jag mig inte så mycket om mina apps igentligen vill bara få tillbaka mina kontakter som är det viktigaste.

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Men har du inte syncat dina kontakter till outlook eller något sånt? Vet inte exakt vart backup’en ligger.

Gurraz
    Member
    Post count: 1

Halebop har ju en tjänst som återskapar kontakterna utan backup, kolla http://halebop.se/speedbook

Med Speedbook kan du skapa en ny telefonbok baserat på dina mest använda telefonnummer. Speedbook skapar en ny telefonbok utifrån dina ringda samtal och sms.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.