Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Flytta ikoner utanför "rutnätet"
-
AuthorPosts
-
Hej,
Ja, min fråga är alltså vad jag måste införskaffa för att kunna flytta ikonerna, PRECIS hur jag vill. Jag vill alltså inte att dom ska justeras efter rutnätet.
Nu undrar kanske vissa vad jag menar. Det är nämligen som så att jag försöker får följande tema att funka.
När jag försöker lägga en ikon brevid texten tex. camera. Så läggs den en bit bort, inte precis brevid som i bilden nedan.
Har inte fått något svar än, och jag är inte den som har tålamod. Så är det någon som kanske vet hur jag ska gå tillväga?
Någon som kanske har temat och kan göra en liten guide till och med?
Tack på förhand,
@mandinga 32307 wrote:
Hej,
Ja, min fråga är alltså vad jag måste införskaffa för att kunna flytta ikonerna, PRECIS hur jag vill. Jag vill alltså inte att dom ska justeras efter rutnätet.
Nu undrar kanske vissa vad jag menar. Det är nämligen som så att jag försöker får följande tema att funka.
När jag försöker lägga en ikon brevid texten tex. camera. Så läggs den en bit bort, inte precis brevid som i bilden nedan.
Har inte fått något svar än, och jag är inte den som har tålamod. Så är det någon som kanske vet hur jag ska gå tillväga?
Någon som kanske har temat och kan göra en liten guide till och med?
Tack på förhand,
det finns inget sånt program “än”
och på dessa teman är det klurigt eftersom du ska veta vart du trycker!!
det e bara en bild och ikonen ligger inte alltid precis under den 🙂Prova installera FiveIconRows och 5ColumnSpringboard 🙂 Gör inte riktigt det du vill, men får nog iaf temat att funka 😀
Hej,
Tack för era svar!
Fick dock reda på att det var mycket svårare än att bara installera. Nu när man vet hur det kan funka om man gör det ordenligt. Fanns lite olika guider, men i ärlighetens namn. Så fattar jag _INGET_
Någon som har lust att försvenska guiden, och kanske kan få det att funka? För jag är inte nybörjare när det gäller iphone. Men nybörjare när det gäller att gå in och leka med hårddisken.
Apple Forums & iPhone Forums, Mods, Hacks, News, Themes, Downloads, and more! | ModMyi.com – View Single Post – [RELEASE] Apple inav mod
Apple Forums & iPhone Forums, Mods, Hacks, News, Themes, Downloads, and more! | ModMyi.com – View Single Post – [RELEASE] Apple inav modFår det inte till att funka! ;(
Kanske blir lättare om jag säger att X är blanka ikoner? page0,1,2 är springjumpes till respektive sida. De ska tydligen vara först på varje sida, följt av x antal blanka ikoner o sedan appsen som står där.
cydia – iBlank. Den appen producer blanka ikoner, så om du sätter upp 4 blanka ikoner i mitten så kan du ha ikoner runtom, precis som temat med bruden. då kan du även sätter ikonerna “vart du vill”. Det är alltså bara flytta runt dem blanka om dem vanliga.
@pear 32471 wrote:
cydia – iBlank. Den appen producer blanka ikoner, så om du sätter upp 4 blanka ikoner i mitten så kan du ha ikoner runtom, precis som temat med bruden. då kan du även sätter ikonerna “vart du vill”. Det är alltså bara flytta runt dem blanka om dem vanliga.
Nej, då är han fortfarande begränsad till rutnätet, oavsett ikonerna syns lr inte…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.