Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › FM Sändare till 3G
-
AuthorPosts
-
Tjo!
Någon som har ett bra tips på FM-sändare med laddningsfunktion? Köpte nån dynga på Net on Net för 179:- . Framgick inte om den fungerade för iPhone 3G men jag misstänkte att den inte gjorde det. Köpte den dock ändå…Sändaren fugnerar men inte laddningsfunktionen.
Gråter inte över 179:- men hade varit skoj om det är någon här som har en som fungerar och kan ge sitt utlåtande.
//
grace outHej!
Jag köpte en fm sändare av denna säljare:
Sökresultat från iPhone-2009 – Tradera.comÄr hur nöjd som helst.
rekomenderar att göra affärer på tradera 🙂
Jag är iaf nöjd 🙂Lycka till!
PS: Man får en fjärrkontroll och billaddare på köpet 😀
Hej!
Jag köpte en fm sändare av denna säljare:
Sökresultat från iPhone-2009 – Tradera.comÄr hur nöjd som helst.
rekomenderar att göra affärer på tradera 🙂
Jag är iaf nöjd 🙂Lycka till!
PS: Man får en fjärrkontroll och billaddare på köpet 😀
Ok nice, det var inga problem med betalning etc?
@graceland 24232 wrote:
Ok nice, det var inga problem med betalning etc?
Nä jag betalade via banköverföring och fick varan dagen efter.
Frågade säljaren om det skulle komma in fler saker till iphone och fick som svar att mirrors skydd adp som sägs vara det bästa för iphone kommer att komma in samt olika skins till iphone…
Väntar spänt 🙂ok, bra skit…då får man väl beställa då 🙂
@graceland 24705 wrote:
ok, bra skit…då får man väl beställa då 🙂
Har du beställt?
vad tycker du?Jag ska försöka vinna ett skydd jag vill ha ja 🙂
har inte fått tummen ur…lever på existens minimum just nu…så får vänta tills lönen trillar in.
Tjackade en KENSINGTON FM SÄNDARE LIQUID TILL IPOD för 79kr, dock laddade den inte.
Men vafan 79kr, tjacka en macline eller nått va den hette och den funka inte i huvud taget för mig.Dock inget “ljud” på fm sändaren, sprakar lite halvt om halvt.
@barateau 25496 wrote:
Tjackade en KENSINGTON FM SÄNDARE LIQUID TILL IPOD för 79kr, dock laddade den inte.
Men vafan 79kr, tjacka en macline eller nått va den hette och den funka inte i huvud taget för mig.Dock inget “ljud” på fm sändaren, sprakar lite halvt om halvt.
Fm sändaren jag köpte som jag nämnde ovan är grymt bra!
Så mitt tips är att köpa!
Köpt skins nu 🙂
får det på torsdag 😀Tja! Ny på forumet och just detta är något som intresserar mig. Jag provade en Griffin ITrip. Det är inget som jag kan rekommendera direkt. Åtminstone inte om man ska köra i bilen. Radiobrus och ljudkvalitét som påminner lite om 64kbps mp3. Tur att man köpte i fysisk butik och hade möjlighet att lämna tillbaka den direkt.
Är den på tradera så mycket bättre om man nu ska köra i bil?
@rockoholic 27202 wrote:
Tja! Ny på forumet och just detta är något som intresserar mig. Jag provade en Griffin ITrip. Det är inget som jag kan rekommendera direkt. Åtminstone inte om man ska köra i bilen. Radiobrus och ljudkvalitét som påminner lite om 64kbps mp3. Tur att man köpte i fysisk butik och hade möjlighet att lämna tillbaka den direkt.
Är den på tradera så mycket bättre om man nu ska köra i bil?
Min fungerar klockrent iaf.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.