Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Forsokt jailbreaka och upplasa den efter uppdatering men kan inte? snalla hjalp
-
AuthorPosts
-
Hej!
Jag har en iPhone 2g som jag forsokte uppdatera till 3.1.3 med sn0wbreeze och foljde alla instruktioner men nar jag gjorde itunes steget sa slutade den fungera och den fastnade den i Recovery Mode. Rfter ett ha fastnat sa valde jag att gora aterstallning i iTunes vilket tog den tillbaka till ni sim card installed.
Jag har nu forsokt blackra1n som inte ens vill starta, jag har provat redsn0w, fungerar inte heller. inget verkar fungera pa min iPhone utan efter forsokt sa gar den tillbaka till No sim card installed. jag har en PC men har aven en mac som jag skulle kunna testa pa om det finns nagot program for den.
Jag ar verkligen desperat! Finns det nagot jag kan gora? Har nagon haft samma problem? Hjalp mig snalla snalla! Alla svar uppskattas! Jag kan forklara mer nogrant om det behovs. Jag gor allt.
(ursakta min daliga svenska och saknaden av svenska bokstaver, har bott utomlands for lange)
Glöm Sn0wbreeze. Uppdatera den till 3.1.3 via iTunes, jailbreaka sedan med Redsn0w. När du jailbreakat den öppnar du Cydia och installerar Bootneuter som låser upp telefonen för använding med din operatör
iClarified – iPhone – How to Unlock/Jailbreak Your iPhone 2G on OS 3.1.3 Using RedSn0w (Windows)
@freebo 62124 wrote:
Glöm Sn0wbreeze. Uppdatera den till 3.1.3 via iTunes, jailbreaka sedan med Redsn0w. När du jailbreakat den öppnar du Cydia och installerar Bootneuter som låser upp telefonen för använding med din operatör
iClarified – iPhone – How to Unlock/Jailbreak Your iPhone 2G on OS 3.1.3 Using RedSn0w (Windows)
Jag forsokte anvanda redsn0w men efter att det var klart var telefonen svart i 15 minuter innan den gick tillbaka till unvalid sim card och nodsamtal.. Jag ska forsoka idag igen nar jag kommer hem men forsokte 6 ganger igar och det fungerade inte..
Nej, redsn0w ville inte fungera.. Det tar 15 minuter och efter det gar den tillbaka till plugga in till itunes.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.