fotografier i iphone4?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps fotografier i iphone4?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • firstzealot
    Member
    Post count: 51

    min ip4 är jailbreakad 4.2.1, jag vill ha alla mina kamera fotografier från canon-digitalkamera som jag sparat på min dator, alla mapparna med bilder vill jag ha i min ip4, men jag vill inte använda itunes för den vill ändra på filformaten för alla bilderna innan den börjar synca över, och med 1800 bilder och att den ändrar något på bildens format 10-15 sekunder per bild så blir jag trött.

    någon som vet om man kan få in bilderna på annat sätt så de finns i fotografi mappen i ip4? finns det något annat program som kan göra det? (windows xp) eller kan man installera någon patch så man får en typ hårddisk ikon i “den här datorn” där ja kan lägga in alla mina bilder utan att behöva synka med med itunes?

    har iphoneBrowser men vet inte vart jag hittar till fotoalbumet genom rooten/mapparna/systemet.

    //snälla svara med bra svar och hjälp! 🙂 😀

    firstzealot
    Member
    Post count: 51

    @firstzealot 89777 wrote:

    har iphoneBrowser men vet inte vart jag hittar till fotoalbumet genom rooten/mapparna/systemet.

    //snälla svara med bra svar och hjälp! 🙂 😀

    Vill svara till mig själv, hittade två bra appar “mediaBox” och “photo transfer” kan föra in och ut bilder från ip4 genom Wlan utan att behöva synca med itunes.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.