Fraga ang. abbonemang for befintlig 3G telefon

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Operatörer & abonnemang Fraga ang. abbonemang for befintlig 3G telefon

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej,
    Jag bor inte I Sverige sa jag har inte riktigt hang med i utvecklingen men jag har nagra fragor.

Min flickvan som nyligen flyttade tillbaka till Sverige har en Iphone fran telia med kontant kort som jag gav henne. Den ar jailbreakad aven om den fortfarande ar en 2.21.

nu skulle hon behova ett abonnemang med data trafik men som inte subventionerar nagon telefon, och som tillater tethering sa hon kan koppla upp datorn genom telefonen eftersom hon slipper da skaffa bredband.

Hon kommer “nog” inte ringa sa mycket pa den , kanske lite mer sms etc men mest datatrafik.

ar det nagon som har nagot forslag i denna djungel ?
    Jag hittade Telia till vanner + mobilsurf alltid men da blockas fildeling ?vad innebar det , bit torrent protokollet eller vad ? och det verkar som inte homerun ingar ?

Ar det da vart att i denna situation ga med Mobilsurf Extra ? eller typ nagon 3/telenor losning?

men saken ar den att jag inte vill att hon skall subventionera nagon telefon som hon anda inte behover kopa.

Tacksam for all hjalp

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.