Funderar….

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hallå alla glada Iphone Ägare! Jag Funderar starkt på att skaffa en Iphone. Jag har idag ett Tre kort och undrar om det e mycket man måste hålla på med innan det funkar? Jag ska givetvis köpa en olåst Iphone!:)
    Är det en mycket avancerad telefon?
    Tacksam för svar!

Mekke
    Member
    Post count: 2271

@jenta 27635 wrote:

Hallå alla glada Iphone Ägare! Jag Funderar starkt på att skaffa en Iphone. Jag har idag ett Tre kort och undrar om det e mycket man måste hålla på med innan det funkar? Jag ska givetvis köpa en olåst Iphone!:)
    Är det en mycket avancerad telefon?
    Tacksam för svar!

Jag har inte så mycket erfarenhet av olåsta, men om de nu är olåsta ska det inte vara några problem 😉

Avancerad? Nja, beror på hur man definierar avancerad (den har många funktioner, men svår att modda :() Men om man jailbreakar? Ja, helt 🙂

spjonky
    Member
    Post count: 138

Några i min släkt har köpt iPhone 3g från italien för 4000 olåsta …dom har dock haft väldiga problem med sina speciellt med täckningen

Avancerad tycker jag inte den är direkt men visst man lär sig nått nytt varje dag typ haha 😛

KloN
    Member
    Post count: 125

Grejjen med en iPhone är att den är precis som man vill..
    Inte ett dugg avancerad, samtidigt som att man själv kan göra den väldigt avancerad om man så vill 🙂

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.