Tjenamors.
Hur lägger jag in mina nya program utan att få bort mina gamla?
Drog ner några program från App store men dom lägger sig bara i program mappen på itunes och förs inte över. Och om jag går in på synka program så står det att dom befintliga kommer att tas bort och ersättas med dom nya!
Jag har alltid laddat ner dem direkt i appstore på iphonen, så kan inte svara .. Men, enklast är ju att ladda ner i appstore direkt i din iphone 🙂 Om dina apps är gratis är det det lättaste, att ladda ner dem igen till iphonen, i iphonen .. Annars vet jag inte.
Jag har alltid laddat ner dem direkt i appstore på iphonen, så kan inte svara .. Men, enklast är ju att ladda ner i appstore direkt i din iphone 🙂 Om dina apps är gratis är det det lättaste, att ladda ner dem igen till iphonen, i iphonen .. Annars vet jag inte.