Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Geohot har blivit stämd eller hackad
-
AuthorPosts
-
Japp det verkar vara så eftersom hans hemsida är så + att jag lässte nyss ett nytt inlägg på iphonepyssel Playstation stämmer GeoHot (Nyheter) | iPhonepyssel
geohot har blivit stämd av sony eftersom han jailbreakar ps3
Playstation stämmer GeoHot (Nyheter) | iPhonepyssel
As of 1/11/2011 7:20 PM EST, I have been served with papers, see below…
Motion For TRO
Proposed OrderComplaint
old front page is here
contact me geohot … gmail
any legal fund donation things you see are 100% fake as of now, don’t get scammed
Det verkar vara så. Jag går in på geohot.com och får det svaret du skrev!
vem ska göra jailbreak nu då i framtiden?
VAAAAAAAA han har blivit anmäld fan läste på iphonepyssel. F*n okså nu blir det andra som får göra en jaiblreak för 4.2.1!
@Comex jobbar på ett jailbreak vad jag har förstått så inte blir vi utan 🙂
@ssnd 85959 wrote:
@Comex jobbar på ett jailbreak vad jag har förstått så inte blir vi utan 🙂
comex jailbreak är ej bra för dom e jobbiga. Man ska spara ssh och göra redsnow och återställa och sånt skit jobbigt + massa bugg. Så han som gjorde greenpoise och spirit hoppas jag gör ett nytt jailbreak:)
Kommer antagligen att klara sig precis som de som blev stämda för iPhone JB klarade sig. Jag som ska köpa PS3 snart vill gärna ha JB..
@h3nr11k 86004 wrote:
Kommer antagligen att klara sig precis som de som blev stämda för iPhone JB klarade sig. Jag som ska köpa PS3 snart vill gärna ha JB..
jasså så några som gjorde Jb till iphone innan blev okså stämda oki. Men Du vill ju jailbreaka din ps3 och den enda anledningen och det enda man kan göra när man jailbreakar en ps3 är att köra piratkopierat matriel. Har jag inte rätt? Vad är din anledning till att jb den anars?
För att spara på skivorna och speciellt på den känsliga bluray lasern som går sönder gannska lätt.
Desutom så går det betydligt snabbare att läsa in ett spel från hårdisk än blueray spelare.@iPhoneReservdelar.se 86016 wrote:
För att spara på skivorna och speciellt på den känsliga bluray lasern som går sönder gannska lätt.
Desutom så går det betydligt snabbare att läsa in ett spel från hårdisk än blueray spelare.jaha oki. Men xbox 360 är tycker jag e bättre
@karin32 85960 wrote:
comex jailbreak är ej bra för dom e jobbiga. Man ska spara ssh och göra redsnow och återställa och sånt skit jobbigt + massa bugg. Så han som gjorde greenpoise och spirit hoppas jag gör ett nytt jailbreak:)
Comex två senaste jailbreak har iofs varken krävt ssh, (vilket jag antar att du menar SHSH iofs) redsn0w eller varit särskilt skitjobbigt…
Comex “jailbreakme” var ju det lättaste jailbreaket nånsin typ.
@Göbbe 86042 wrote:
Comex två senaste jailbreak har iofs varken krävt ssh, (vilket jag antar att du menar SHSH iofs) redsn0w eller varit särskilt skitjobbigt…
Comex “jailbreakme” var ju det lättaste jailbreaket nånsin typ.
Ja sant. Men detta blir sista jailbreaket nu för 4.2.1
Geohot pratar ut i tv: GeoHot pratar ut om Playstation stämning (Nyheter) | iPhonepyssel
Gör nog inget om Geohot åker i fängelse. Han har ju skapat flera jailbreaks, så varför skulle han inte fixa ett jailbreak för ett riktigt fängelse? =P
De blir nog svårt att få han åtalad,, det finns ju hur många olika personer som har hacka spelkonsoler. Vad är skillnaden den gång?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.