Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Göra appar dolda
-
AuthorPosts
-
Har en massa klåfingriga människor omkring mig som bara MÅSTE peta om saker på telefonen om de kommer åt den.
Därför skulle jag vilja ha vissa appar dolda.
Det skulle räcka om man var tvungen att söka efter dem och komma åt dem den vägen.mao så vill jag ha någon form av iconlösapplösning.
tips någon?lägg alla apps du vill ha dolda i en mapp och sätt ett lösenord på mappen
vart det första jag kunde komma på 😉Prova nåt av detta om du har Jailbreakat:
installera SBsettings om du har en jailbreakad telefon…
där kan du dölja appar från ditt springboard för att sedan komma åt dom via iPhones sökfunktion
@Göbbe 53534 wrote:
installera SBsettings om du har en jailbreakad telefon…
där kan du dölja appar från ditt springboard för att sedan komma åt dom via iPhones sökfunktion
Det här!
Plus att i Sbsettings har du en docka som rymmer 4 ikoner. Har Cydia, Terminal, Winterboard och ToneFXs där för att folk inte ska pilla med de tunga programmen.
nämen här var lite saker, men hur byter jag appar i dockan? just nu finns insomnia och ‘the program that should not be mentioned’
och hur döljer jag appar via sbssettings? får väl söka efter en sbsetting manual, men någon kanske har en länk direktdock hittade jag nu!
men att dölja mer?@kurtson 53683 wrote:
nämen här var lite saker, men hur byter jag appar i dockan? just nu finns insomnia och ‘the program that should not be mentioned’
och hur döljer jag appar via sbssettings? får väl söka efter en sbsetting manual, men någon kanske har en länk direkt2 veckor till och då slipper vi allt snack om “the program that should not be mentioned”. Gone for good!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.