Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › GUIDE: Installera crackade iPhone apps (.ipa)
-
AuthorPosts
-
TACK TACK TACK TACK, själva guiden bryr jag mig inte om, men LÄNKEN!
Åh, du är en gud. Jag har missat den, jag har tankat alla mina program via torrent, vilket alltid varit ur åldrade program.
Fy fan vad niice asså,. man tackar !! ;D superbra
Tack så hemskt mycket Gefan! Kommer man verkligen ha nytta av!
det här är svinnice! mene är det verkligen tillåtet? 😛 och fungerar det på en första generations iphone med 2.x firmware?
@ptr 10527 wrote:
det här är svinnice! mene är det verkligen tillåtet? 😛 och fungerar det på en första generations iphone med 2.x firmware?
Ehh… självklart är det inte tillåtet att installera kommersiella program utan att betala för dom.
Det enda jag kan tycka är snudd på ok att installera är Netshare (som jag gärna hade betalat för i Appstore om det gick).
får connection timeout snälla hjälp blir galen har ju fungerat förut
löste sigsåklart jag förstår det, men är det okej här på forumet att prata om detta? *hoppas*
får felmeddelande i itunes: en del program installerades inte för ett eller flera problem inträffade okänt fel (0xE8000001)
vad gör jag för fel???
jo dock krävde iphonen en reboot så funka det! 😀 great!
-
AuthorPosts
- The topic ‘GUIDE: Installera crackade iPhone apps (.ipa)’ is closed to new replies.