Hämta e-post automatiskt?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hämta e-post automatiskt?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 8

Jag tycker det är väldigt klent med inställningar för mailen. Jag har lagt till ett gmail konto men hittar inte någon inställning som gör att den autonmatiskt hämtar nya meddelanden så jag blir noterad. Det står att detta är möjligt med mobileME men är det enda sättet?

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Om jag inte minns fel så har gmail inte stöd för push. Så om du vill att du ska märka att du fått ett mail nästan precis när du får det, så gå in i inställningar/hämta nya data och sätt den på varje kvart. Kommer dra mycket batteri, så jag brukar skifta lite mellan varje halvtimme och varje timme 🙂

Mekke
    Member

Om jag inte minns fel så har gmail inte stöd för push. Så om du vill att du ska märka att du fått ett mail nästan precis när du får det, så gå in i inställningar/hämta nya data och sätt den på varje kvart. Kommer dra mycket batteri, så jag brukar skifta lite mellan varje halvtimme och varje timme 🙂

Mekke
    Member

Fomee
    Member

Finns det någon annan klient som har detta gratis om man vill undvika mobileme?

Fomee
    Member

Fomee
    Member

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.