Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hämtar app jag inte valt
-
AuthorPosts
-
Jag laddade precis ned Adobe Ideas appen, men problemet är att när den kom upp för att hämtas så kom en till app upp (som ser ut att vara en spelapp) brevid. Den här andra appen vill jag inte ha, och jag förstår inte hur den kan ha hamnat där, det går som ni vet inte att radera en app som inte är nedladdad ännu. Vilket denna inte är, det står bara ‘hämtar’ under den. Händer ingenting om man klickar på den. Hur fan kan jag bli av med den?? 🙁
Testa starta om telefonen.
Sedan försöker du hämta hem den appen igen och när det är klart tar du bort den bara.Har redan testat att starta om. Som sagt så vet jag inte ens vad appen heter då jag själv inte har klickat att jag vill installera den. Är lite orolig för att den ska kosta också…
@writtenonclouds 74558 wrote:
Har redan testat att starta om. Som sagt så vet jag inte ens vad appen heter då jag själv inte har klickat att jag vill installera den. Är lite orolig för att den ska kosta också…
Har du ett visa/mastercard-kort kopplat till ditt iTunes-konto?
Om du ej har det, så har du inget att oroa dig för ang. eventuell kostnad.
Om du har det, så kolla ditt kontoutdrag i en bankomat alternativt internetbanken.
Det ska gå att se överförda transaktioner på sitt iTunes-konto också.
Är inget draget så är det inget som kostar.Ja Visa, och ja jag vet att jag kan se om det dragits pengar… Men h*n innan gav förslaget att jag skulle ladda ned den igen och sedan radera genom det vanliga viset (vilket i alla fall inte går) men jag vill ju inte att den ska ladda ned något som kostar som ajg inte ens vill ha eller bett om.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.