Hämtning av applikationen har hängt sig!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hämtning av applikationen har hängt sig!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 8

Jag tog hem hitta.se applikationen, nu ligger den på skrivbordet utan att ha installeras, statusbaren står på 0 och texten under säger hämtar. Det har varit så i ungefär 1 timma nu och jag sitter på WIFI. Det går heller inte att ta bort programmet eftersom det inte är installera, vad gör man?

jolinjom
    Member
    Post count: 818

Hade dt problemet, Tanka spelet till datorn och synka. Tror dt var så jag gjorde…

jolinjom
    Member

Hade dt problemet, Tanka spelet till datorn och synka. Tror dt var så jag gjorde…

jolinjom
    Member

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Jag hade precis samma problem, och i slutändan visade det sig att jag hade en okompitabel “mobile installation”-fil.

Mekke
    Member

Jag hade precis samma problem, och i slutändan visade det sig att jag hade en okompitabel “mobile installation”-fil.

Mekke
    Member

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.