Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Hänger sig i startup
-
AuthorPosts
-
Har sökt runt på detta forum och på lite andra ställen, men hittar inget vettigt.
Har en jailbreakad lur med 2.1 som funkat bra fram tills nu, helt plötsligt hänger den sig i uppstarten.
Eftersom den inte ens kommer igång så kommer jag inte åt den via iTunes eller ens kan knappa på den. Kan med andra ord inte återställa den?Eeehhhr…
*Edit*
Bara för att jag skrev här så fick jag såklart till det. DFU-mode funkade visst till slut.
Moderator, feel free to delete this */Edit*Starta upp den så att du ser att den är påslagen och sitter i datorn.
Testa sedan att aktivera DFU-mode på den: iClarified – iPhone – How to Put an iPhone Into DFU ModeDet SKA fungera att aktivera DFU.
I med kabeln och ha itunes igång.
Slå på telefonen.
Eåll in home+sleep.
Efter tio sekunder släpper du sleep men håller kvar home.
Håll kvar home tills itunes säger till at den har hittat en telefon i återställningsläge.-edit-
Bleh, problemet var ju löst innan jag hann skriva klart.Starta upp den så att du ser att den är påslagen och sitter i datorn.
Testa sedan att aktivera DFU-mode på den: iClarified – iPhone – How to Put an iPhone Into DFU ModeDet SKA fungera att aktivera DFU.
Slå på telefonen.
Eåll in home+sleep.
Håll kvar home tills itunes säger till at den har hittat en telefon i återställningsläge.-edit-
Bleh, problemet var ju löst innan jag hann skriva klart.Starta upp den så att du ser att den är påslagen och sitter i datorn.
Slå på telefonen.
Eåll in home+sleep.
Bleh, problemet var ju löst innan jag hann skriva klart.Haha, den var bra. Länge leve självhjälp.
Haha, den var bra. Länge leve självhjälp.
Haha, den var bra. Länge leve självhjälp.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.