Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Har ni erfarenheter av FedEx?
-
AuthorPosts
-
Någon här som har erfarenhet av Fed Ex?
Jag har beställt en iphone v1 av international orders och Fed Ex ska tydligen leverera telefonen direkt hem till mig
Nu har jag spårat mitt paket och det är redan i Paris vilket borde innebära att det är i sthlm Arlanda imorgon..
Är det någon som vet OM man kan hämta ut sitt paket från Arlanda direkt (moms och tull är redan betalt och fixat)
Eller måste jag vänta och låta Fed Ex hämta ut det och leverera det åt mig på måndag?
Är otålig? Hoppas någon vet svaret
Bad en kusin i USA köpa en iPhone till mig och sedan skicka via FedEx (kostade ca 600 kr). Det tog dock 2 dagar innan FedEx knacka på dörren med min nya iPhone 😀
Så FedEx är snabba, men det är ju helg så det är väl kanske möjligt att du kan hämta ut det där. Ring och fråga 🙂
Ja dom är jäkligt snabba, synd bara att det är helg 🙂
därför jag tänkte om man kunde hämta ut den direkt på arlanda…så sparar man ju tid åt fedex med 😉
Men deras kundtjänst är bara öppen mån-fre 8-18 så jag vetefasen vart man ska vända sig
Därför jag tänkte om någon här visste eller hade erfarenhet av det
Är det verkligen FedEX som kommer med den? Jag har för mig att de var inkopplade när jag handlade mitt armbandsur ifrån californien men posten kom med den och jag fick pröjsa momsen vid dörren.
Ja det är fedex som kommer med den. Dom har kontaktat mig och jag har betalt. Man följer sin order via deras sida med. Och dom levererar direkt hem till dörren.
Men jag undrade OM man kan hämta ut den på arlanda för det är helg och jag vill inte vänta 😛 Fortf ingen som vet säkert?
Nu är det måndag och den ska levereras 😛 Innan 18 sa tjejen i telefonen. Men kommer dom ringa innan och tala om att dom är påväg, eller ska man bara sitta hemma hela dagen och vänta?
Om det nu var de som kom till mig den gången? Så inte faan hörde jag nånting föränn det knackade på dörren.
hahah okej, vad kasst egentligen. Ska ringa dom och be att dom ringer när dom är här, för de kommer inte in genom porten till huset iaf. Får väl se om den infon går fram till chauffören
Lycka till!! Det försökte jag också men efter ett rejält ringande fram o tillbaka så fick jag snällt vänta hemma till de ringde på dörren. 🙁
Jag ringde dom och hon sa att hon skulle skriva det som någon info….jag sitter ju här hemma, me kommer de inte in eller kontaktar mig så står de ju där ute och jag sitter här inne. Så bäst för dom att dom ringer när dom är här….kommer bli arg om jag sen får veta att jag inte var hemma eller något liknande
De sa samma till mig he he hörde inte ett smack till de ringde på dörren 😎
hehe men problemet är att dom inte kan ringa på min dörr eftersom dom inte kommer komma in genom porten där nere….jag bor 2 våningar upp. Så ringer dom inte kommer dom inte komma till min dörr och kunna knacka på. Så då undrar man ju hur dom gör. Inte alla som har portkod eller bor så man kan komma in direkt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.