Helt ny, behöver installera tema.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Helt ny, behöver installera tema.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 47

Hej igen,

Är helt ny på iphone och vill byta tema, har laddat hem från cydia men vad händer sen?

Kan nån ge en utförlig beskrivning? lika hur man tar hem nya apps och sånt med? skall allt gå igenom itunes?

Hoppas nån har orkan att informera mig lite.

Vänligen,

muffins
    Member
    Post count: 1906

Du får hjälp med det du skrev i ämnesraden:
    Du lär hämta hem winterboard från cydia. Sen hämtar du hem valfritt tema från Cydia eller på annat vis. Aktiverar det aktuella temat som du vill använda dig utav i winterboard.

För övrigt så finns det en sökknapp *informera om* som man kan använda sig utav. Alla frågor du ställt finns i trådar på forumet.

wallden_66
    Member
    Post count: 47

@muffins 50922 wrote:

Du får hjälp med det du skrev i ämnesraden:
    Du lär hämta hem winterboard från cydia. Sen hämtar du hem valfritt tema från Cydia eller på annat vis. Aktiverar det aktuella temat som du vill använda dig utav i winterboard.

För övrigt så finns det en sökknapp *informera om* som man kan använda sig utav. Alla frågor du ställt finns i trådar på forumet.

tack för din hjälp gällande winterboard.

Jag har sökt och där var det gällande ett mer komplicerat tema son frågeställaren “moddat” själv. inget riktigt som jag behövde.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Den här tråden är bra, du kan posta tema bilder här och ställa alla sorts frågor angående teman. Bilder på er iPhone här! https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone/9-bilder-pa-er-iphone-haer-12.html

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.