Hittar inte yellowsn0w i Cydia?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hittar inte yellowsn0w i Cydia?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Member
    Post count: 21

Har precis jailbreakat telefonen och skulle ladda ner yellowsn0w men kan hitta det. Kan det ha någonting att göra med att jag är i England? Tycker väl att det borde funka ändå men vad vet jag…

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Du måste lägga till apt9.yellowsn0w.com i Sources 🙂 Gå in i Cydia>Manage>Source>Edit>Add och skriv in det 😉

Mekke
    Member

Du måste lägga till apt9.yellowsn0w.com i Sources 🙂 Gå in i Cydia>Manage>Source>Edit>Add och skriv in det 😉

johnolle
    Member

tack! tänkte just att det va nåt sånt.. 🙂 Däremot har jag ett nytt problem, när jag startar Cydia kommer jag ingenstans pga “Kunde inte aktivera mobilt datanätverk: Du har inget abonnemang för mobildata.”

Antar att det har att göra med att jag inte är i Sverige längre men tycker det borde funka eftersom jag fortfarande har samma gamla Telia 99 abonnemang med den skillnaden att jag inte längre betalar någon Fast datatrafik… Har du en ytterligare briljant lösning till detta kan tänkas? 🙂

johnolle
    Member

tack! tänkte just att det va nåt sånt.. 🙂 Däremot har jag ett nytt problem, när jag startar Cydia kommer jag ingenstans pga “Kunde inte aktivera mobilt datanätverk: Du har inget abonnemang för mobildata.”

Antar att det har att göra med att jag inte är i Sverige längre men tycker det borde funka eftersom jag fortfarande har samma gamla Telia 99 abonnemang med den skillnaden att jag inte längre betalar någon Fast datatrafik… Har du en ytterligare briljant lösning till detta kan tänkas? 🙂

Kungen
    Member
    Post count: 985

@johnolle 23577 wrote:

Wifi:) har du inte, åk hem till någon polare eller något bibliotek lr liknande 🙂 Sjukhus kan det också finnans på 😛

Kungen
    Member

@johnolle 23577 wrote:

Wifi:) har du inte, åk hem till någon polare eller något bibliotek lr liknande 🙂 Sjukhus kan det också finnans på 😛

Scootie
    Member
    Post count: 45

Inställningar -> Allmänt -> Nätverk -> mobilt datanätverk -> skriv in info som du får från din operatör.

Scootie
    Member
    Post count: 45

Inställningar -> Allmänt -> Nätverk -> mobilt datanätverk -> skriv in info som du får från din operatör.

Mekke
    Member

Eller slå på data-roaming 🙂

Mekke
    Member

Eller slå på data-roaming 🙂

Kungen
    Member

Som kan kosta cash, men iofs, cydia tar inte så mycket data va? Men det kan lätt bli stora summor om du börjar surfa 🙂 så be carefull

Kungen
    Member

Som kan kosta cash, men iofs, cydia tar inte så mycket data va? Men det kan lätt bli stora summor om du börjar surfa 🙂 så be carefull

johnolle
    Member

ändrade lite apn-inställningar så va saken biff! tack för hjälpen!

johnolle
    Member

ändrade lite apn-inställningar så va saken biff! tack för hjälpen!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.