Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hjälp
-
AuthorPosts
-
Hej
När jag återställde telefonen försvann alla mina apps:confused:någon som vet om jag kan få tillbaka dessa??? Hade gjort en säkerhetskopia så låtar o.d kom tillbaka men ej appsen.
Nästa problema är att jag ej kan mmmessa bilder efter jag uppgraderade. “Fel när meddelande skulle skickas” står det varje gång jag försöker:mad:. Jag har prövat att återställa telefonen, sätta på av o påknappen i 10 sek. inget funkar. Någon som vet något???
Tacksam för svar. Tobbe 😎
Har redan testat detta. Funkar inte ialla fall:mad: vad är det för fel med rubriken?
“Hjälp” är ju ingen rubrik som beskriver ditt problem riktigt…
@tjaba 35720 wrote:
Hej
När jag återställde telefonen försvann alla mina apps:confused:någon som vet om jag kan få tillbaka dessa??? Hade gjort en säkerhetskopia så låtar o.d kom tillbaka men ej appsen.
Nästa problema är att jag ej kan mmmessa bilder efter jag uppgraderade. “Fel när meddelande skulle skickas” står det varje gång jag försöker:mad:. Jag har prövat att återställa telefonen, sätta på av o påknappen i 10 sek. inget funkar. Någon som vet något???
Tacksam för svar. Tobbe 😎
Samma här men synka så kommer dom tebax. kanske inte första gången men de kommer. Gjorde en återställning igår och nu har ja samma problem igen men de kommer nog men jag har laddat hem dom app som jag använder mycket manuellt.
Nu synka ja igen och fick tillbaka allt och de hade med aktorisering av datorn att göra. Knepigt har alltid haft samma dator.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.