Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Hjälp?
-
AuthorPosts
-
hjälp mig lite här nu va
har Tänkt på att ta abb Telia iSurf + att lägga till sms till alla 99kr(jag antar att man kan det?)
Blir alltså en kostnad på 398 kr i månaden i 24 månader + det jag ringer för
har hört en massa rykten att man kommer få räkningar på typ 700kr och när jag frågar varför så får jag svaret att det är momsen som läggs till och grejer men det kan inte stämma :S? momsen måste val för tusan ingå i de priserna dom satt ut på hemsidan?likadant att första räkningen kommer ligga på ca 900kr ? men det kan den väl inte göra utan den kommer väl ligga på då 398kr + det jag ringer för ? och det kommer väl den göra varje månad eller?
Där är inga gömda avgifter? ..vill liksom inte få en chock när jag får räkningen:P?
En annan sak om man startar ett apps drar det datatrafik då?
Tänkte också på en sak ..är det “lönt” att använda jailbreak fast man inte behöver låsa upp den? …cydia kan ju vara roligt att ha men ändå?
för om jag tar detta abb så är jag tveksam till att använda jailbreak faktist, är jag rätt som är tveksam eller?
Tacksam för svar
Första räkningen kommer att hamna på mer än 398:- + det du ringer för. För att första gången så betalar du alltid för nästkommande månad + det som återstår i nuvarande månad.
+ att du betalar en engångsavgift på 250 kr första månaden 🙂
Jailbreak tycker jag är en skitbra sak, du kan ladda ner temano ändra ikonerna o masser annat du kan läga in jätte mycket olika spel osv. Så mitt tips är att du jailbreakar 🙂
GO FOR IT! ^^
Ja,många apps drar datatrafik(dom flesta).
Jailbrejk eller inte är väl mest en smakfråga,jag har det inte.
Det finns gott om gratisapps som inte behöver jailbrejk.@carpe 24590 wrote:
Första räkningen kommer att hamna på mer än 398:- + det du ringer för. För att första gången så betalar du alltid för nästkommande månad + det som återstår i nuvarande månad.
så om jag tar ett abb idag säger vi, så betalar jag för 5 feb-28 feb + hela mars + det jag ringer för?
:confused:
@spjonky 24650 wrote:
så om jag tar ett abb idag säger vi, så betalar jag för 5 feb-28 feb + hela mars + det jag ringer för?
:confused:
Precis…du betalar bara den FASTA kostnaden för Mars…. + 250kr i anslutningsavgift om du beställer i butik, den avgiften slipper du om du bestället via Telia.se
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.