Hjälp!! iTunes Presentkort utan användning 200kr

Front page Forums Köp & Sälj Hjälp!! iTunes Presentkort utan användning 200kr

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej!!

Jag bor i Spanien, men jag har fåt ett svenskt presentkort av min familj i Sverige. Jag har faktist ingen användning av det just nu, o om jag skulle vilja använda det, så måste jag ändra massa saker i mitt konto… så jag skulle vilja sälja det.

Kortet är utan användning, o den är värd 200 kr. Jag skulle kunna tänka mig att sälja den för 175 kr. Det skulle vara perfect om betalningen kunne vara genom Paypal.

Om någon är intereserad , min mail är: zeus_zueco_pdp@hotmail.com

Wobbler1964
    Member
    Post count: 1

Hej. Lite sent svar men om du har kvar presentkortet köper jag det. Är överhuvudtaget intresserad av att köpa några svenska itunes presentkort. Om man som jag bor i Spanien och saknar svenskt bankkonto kan man inte handla via svenska itunes.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Maila?

Kingmiran
    Member
    Post count: 122

Hej jo jag vann ett itunes Presentkort på 500kr i skolan men jag har ingen användning av den och säljer den för 400kr. Om du är intreserad så säg bara till. Har ett paypal konto och kortet är oskrapat

Kingmiran
    Member

@kingmiran 89388 wrote:

Hej jo jag vann ett itunes Presentkort på 500kr i skolan men jag har ingen användning av den och säljer den för 400kr. Om du är intreserad så säg bara till. Har ett paypal konto och kortet är oskrapat

Säljer den nu för 350kr

Kingmiran
    Member

@kingmiran 89436 wrote:

Säljer den nu för 350kr

sista pris 300kr

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.