Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hjälp! låtar i cowerflow hamnar i fel album!
-
AuthorPosts
-
Hej det är så att jag har ett litet problem, jag la nyligen in nya låtar på min iPhone 3GS 32 Gb, allt jag lägger in är kompletta album med alla låtar osv, allt är alltså organiserat till 100%:)
Men nu när jag la in nya låtar så kom 2 album in i ett, alltså (lite svårt att förklara) men jag har 3 st “Greatest Hits” album, ett med Journey, ett med the Monkees å det jag nu la in med Guns N’Roses, å alla låtar med the Monkees å Guns N kommer under samma album i cower flow, dvs när jag går in på Guns N’Roses så kommer alla de låtarna upp + alla Monkees, samt om jag går in på Monkees album så komemr alla Guns N låtar.Men menar, har ju inte haft det problemet med journey + Monkees, fast de oxo har samma namn, så vet itne riktigt vad problemet är, + att aldirg sett detta tidigare eller så .. SNÄLLA hjälp ngn, måste verkligen fixa det 😀 är riktigt irriternade ^^
TACKSAM FÖR SVAR AS SOON AS POSSIBLE !
Se till att “Album” och “Album Artist” namnet inte är lika på de olika albumen. Du kan t.ex. döpa ena till Monkeys greatest hits och den andra till Greatest hits.
BTW, album artis e ju inte samma som på albumet, står ju olika på båda, bara album som båda har lika namn på, men de kan jag inte ha då eller?
m tack, ändrade namnet på Guns N å då funakr de ju men de e ju konsitgt, finns ju skit många album som har samma namn.. å har ju enn till Greatest Hits som inte hamnar bland de andra .. .S:
ehrm…. om du stavar lika illa i iTunes som du gör i forumet är det inte konstigt att du inte kan samla ihop album…=)
ahahahahah kasnke för att man skriver snabbt ju …S:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.