(hjälp) Letar efter app som..

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone (hjälp) Letar efter app som..

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Letar efter en app som man kan ta en bild, ladda up den via appen och sen kan folk sätta betygg på den.

För (innan jag skaffade 3gs 16gig) på min ipod touch hand jag 2-3 apps där man kunde se “babes” and sätta betyg. Nu kommer jag bara ihåg namnet på en av dem. Babeshare vilket forfarande finns, men inte för sverige (europa?).

Så jag är efter en app som är likt det, men jag kan inte hitta några. Söker på nätet hittar inget än babeshare om det skulle vara nåt.

PS: detta är mitt första inlägg och jag hoppas att jag inte bryter nån regel med denna typ av app eller förfrågan. (ja jag läst reglerna, de jag hittade iallfall.)

PS.2: jag har en annan app fråga jag kan byta ut om det inte skulle passa. (vill leta själv lite till innan jag frågar om den typen av app. det är en spel app så ni vet).

iPhonekid
    Member
    Post count: 32

Jag vet att det finns med bilar och sånt men apple har ju tagit bort allt “Snuskigt” från Apple store nu så jag vet inte.

ArticBlue
    Member
    Post count: 2

jag är inte direkt efter snusk, men jag förstår nog det. bara ut eftersom liknade.

bara att det är den appen jag kommer ihåg och haft tidigare på ipod tuch. men nu när jag har en 3gs är jag sugen på nåt sånt och ta bilder.

säga jag tog bild på en ekorre som är nyfiken på mig. så får jag en när blid.
    sen skulle jag villja ladda up den och folk skulle kunna rösta 1-5 på den eller nåt.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.