Hur får jag bort program som det står "väntar" på?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Hur får jag bort program som det står "väntar" på?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 7

Hej.

Jag gjorde en tabbe med att stänga av min iphone när jag installerade ett program och sen när jag satte igång telefonen igen så stod det väntar under och det går inte att radera det och börja om….hur gör jag för att kunna börja om med det programmet?

Jag har redan testat att starta om telefonen ett antal ggr!!

Tack på förhand!

Iphonee
    Member
    Post count: 46

Testa tryck på appen 1 gång och vänta lite. Startar den inte så testa då att hämta hem den på nytt igen.

Fiia
    Member

Tack men jag har redan tryckt på den och inget händer och när jag ska hämta den igen så står det installerad :S hur gör jag då?

Fiia
    Member

Då väljer du installera om/igen, uppdatera eller liknande.

Jag fick detta som svar nyss men hur gör jag det då? 😛

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Går tydligen inte att göra i appstore villket är j*** dumt.
    Kan du synca bort den, med hjälp av datorn ?
    Vad händer om du håller på ikonen tills den börjar voobla och trycker på x ?

Fiia
    Member

Okej 🙁 jag har försökt med datorn men det fungerade inte eller så gjorde jag inte rätt men jag markerade med och tryckte på synkronisera. När man håller inne tills den börjar skaka så blir det ett x på alla andra men inte denna :S

Fiia
    Member

Jag löste det själv nu på morgonen. När jag har gått in i appstore efter att det blev sådär konstigt så har det kommit upp att jag ska skriva mitt lösenord till Apple-ID och jag har bara tryckt bort det, men nyss skrev jag in det och då installerades programmet på nytt 😀 tack för tipsen jag fått men nu är det löst 🙂

Cophe
    Member
    Post count: 1079

@fiia 88841 wrote:

Jag löste det själv nu på morgonen. När jag har gått in i appstore efter att det blev sådär konstigt så har det kommit upp att jag ska skriva mitt lösenord till Apple-ID och jag har bara tryckt bort det, men nyss skrev jag in det och då installerades programmet på nytt 😀 tack för tipsen jag fått men nu är det löst 🙂

Om ni vill uppdatera till senaste info, och det är ni som postat sista posten, var god redigera ditt senaste inlägg istället för att dubbelposta. Detta är en typisk tumregel i forum världen. Vill även minnas att du fick en varning ang. det här, så lite skärpning nu!

Skönt att det löstes för dig iaf!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.