Hur lång tid kan det ta?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hur lång tid kan det ta?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 569

Har nu backat upp min telefon och kopplade in den med nyinstallerade itunes på min bärbara…
    Nu står det att den verifierar telefonen… hur lång tid kan det ta?
    Har tagit säkert 50 min hittills.

och jag auktoriserade den här datorn, och d stod det att jag har nyttjat 2 av 5 möjliga datorer… schysst, eller?
    Hur kan jag ta bort den första, det är auktoriseringen på en dator som inte finns längre….

muffins
    Member
    Post count: 1906

Du kan inte ta bort auktoriseringen på en dator om du inte har fysisk tillgång till just den datorn.

50-min låter lite väl mycket.. Om tar max en minut för mig, om du menar själva aktiveringen av telefonen.

Om du bestämt menar verifiering, så får du klargöra vad det är den ska verifiera så man förstår.

Kurtson
    Member

startade itunes,
    itunes hittade iphonen
    började verfiera telefonen…
    vilket den nu gör, står synkonisering pågår på telefonen, och på datorn står det verifiering pågår.
    böjar bli tröttsamt….

Famden
    Member
    Post count: 4

Finns det någon som har använt mobile me ? är den bra eller dålig?
    Finns den på svenska?

muffins
    Member
    Post count: 1906

@kurtson 50002 wrote:

startade itunes,
    itunes hittade iphonen
    började verfiera telefonen…
    vilket den nu gör, står synkonisering pågår på telefonen, och på datorn står det verifiering pågår.
    böjar bli tröttsamt….

Avbryt det och dra ur telefonen ur sladden och stoppa in den i sladden igen. Se om det löser problemet med den långa tiden det tar.

Kurtson
    Member

@muffins 50004 wrote:

Avbryt det och dra ur telefonen ur sladden och stoppa in den i sladden igen. Se om det löser problemet med den långa tiden det tar.

har gjort del ett av det där, var nämligen tvungen att avbryta och sticka iväg, kom dessutom på att jag skulle backa upp bilderna på telefonen…

men snart, då skall jag testa!

Kurtson
    Member

jaha, den beter sig likadant, verifierar….

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.