I phone som lagt av

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone I phone som lagt av

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

hej jag satt o lekte på cydia och instalerda black snow för jag var nyfiken vad det var. men när jag fatta så avinstalera jag det o då tappa jag kontakten med min operatör som är tele2…. jag testade då att gå in på inställningar och starta om mobilen så den blev som ny utan program o så. men nu startar den inte alls apple loggan kommer upp och tänkar ringen men inget mer. vad ska jag göra??!!! mvh/mats:(:confused:

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Kolla sektionen “Min iphone startar inte!” i FAQn

DFU och sedan restore till fw 3.1.2

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Du har strulat för mycket med saker du inte känner till och det är ett bra sätt att paja mobilen. Du måste nog återställa din iphone i itunes och om din mobil är operatörslåst så måste du jailbreaka och låsa upp den. Sätt mobilen i dfu för att återställa då jag tror inte att din itunes hittar den just nu. Läs gärna i FAQ.

Ditt inlägg ger mig huvudvärk och jag fruktar att det kommer flera förhastade och felstavade inlägg.

Edit: Nevermind, Freebos on the case!

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@ponyboy 52445 wrote:

Du har strulat för mycket med saker du inte känner till och det är ett bra sätt att paja mobilen. Du måste nog återställa din iphone i itunes och om din mobil är operatörslåst så måste du jailbreaka och låsa upp den. Sätt mobilen i dfu för att återställa då jag tror inte att din itunes hittar den just nu. Läs gärna i FAQ.

Ditt inlägg ger mig huvudvärk och jag fruktar att det kommer flera förhastade och felstavade inlägg.

Edit: Nevermind, Freebos on the case!

jo visserligen men vi hade samma tanke, dock skrev jag inte ut min irritation… bäst hittills är fortfarande killen som raderade Iphone Firmware från Cydia. “Skulle bara testa….”

smasken
    Member
    Post count: 2

@freebo 52447 wrote:

jo visserligen men vi hade samma tanke, dock skrev jag inte ut min irritation… bäst hittills är fortfarande killen som raderade Iphone Firmware från Cydia. “Skulle bara testa….”

ska testa att sätta den i dfu och restora den. tack 🙂

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.